9 Şubat 2012

DIY Fondoten

 Evde çok fazla toz fondoten, likit fondoten ve aydınlatıcı birikince hiçbirini kullanmaya sıra gelmemeye başladı. Ben de kendime göre bir karma fondoten yapayım istedim.

Öncelikle kullandığım malzemeler.. Shiseido'nun içinde çok az miktarda kalmış 30 koruma faktörlü fondoteni, TBS'un aydınlatıcısı, Avon'un renkli aydınlatıcısı, Maybelline Satin Likit fondoteni ve biraz yoğunluk vermek üzere yine Avon'un toz fondotenini kullandım. Hepsini biten bir ürünün boş kabına koyarak Starbucks karıştırıcı çubukla karıştırdım..

Aldığım sonuç şöyle birşey.. Resmin çok iyi çıkmamış olmamasına rağmen aldığım sonuçtan gayet memnun kaldım. Cildimde güzel durdu, kapatıcılığı da fena olmadı diyebilirim.


Bu da cildimde duruşu.. Ben memnun kaldım sanırım bana 2-3 hafta kadar gidecektir.
Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...