28 Mart 2012

Flormar oje çıkarıcı mediller

Geçen hafta arkadaşımla caddede gezerken Flormar'da bu oje çıkarma mendillerini gördük. Bizim oje sürme şeklimize ve üstüne de yaptığımız süslemelere bu mendiller aslında fayda etmez genel kanısına rağmen deneyelim diye aldık. Benim niyetim bu mendilleri iş yerine getirip, acil durumlarda kullanmaktı ve bugün de acil bir durum oluştu. Artık First Mate ojelerimle vedalaşma zamanım gelmişti. Ben de aynı zamanda bu mendilleri de denemek üzere ojelerimi çıkarmaya karar verdim. Mendiller aseton gibi yoğun kokmuyor ama yine de yakınınızda olan biri oje çıkarma işlemi yaptığınızı anlayacak kadar çok kokuyor.
2 hatta 3 kat sürülmüş normal ojeyi gayet iyi çıkaracağına eminim. Çünkü benim elimdeki simsiz kısımları hemen çıkardı. ama sim konusu başka tabi. Asetonun bile zor çıkardığı simi çıkarırken mendilcikler baya zorlandılar. Mendilcikleri diyorum çünkü minicikler, normal ıslak mendil boyutunda değiller.





Sonuç olarak çok koyu renkli, birkaç kat sürülmüş, şimli, süslü ojeleri çıkarırken biraz zorlanacaktır. Ben çıkarırken 8 adet mendil kullandım, kutuda 160 tane var hesabı yaparsınız siz. Ama seyahatte acil durumda kullanmak için, iş yerinde tedbiren bulundurmak için gayet kullanışlı olacağına eminim.

Bu da tırnaklarımın mendille silindikten sonraki hali. Üstünden temiz bir mendille bir kere daha geçmek zorunda kaldım.


Simlerin hala kaldığı görülebiliyor buradan da. Ara ara kullanmayı düşünüyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...