12 Mart 2012

Hafta sonu Manikürü

Pastel ojelere kesin olarak aşığım. Her seferinde yeni başka bir renk bulup , dayanamayıp alıyorum. Sürmem gereken, sürmek istediğim o kadar çok renk biriktiki artık sıra gelmemeye başladı. Tabi Pastel ojelerimin yanı sıra diğer markalar da var sürüp görmek, göstermek istediğim. Neyse pazar akşamı çoktandır sürmek istediğim Pastel'in 11 numaralı ojesini sürdüm, yanına da yılbaşı koleksiyonundan siyah ışıltılı olanı ekledim, böylece ikisini birden denemiş oldum.





Pastel 11 ne mavi ne yeşil böyle değişik bir renk ama petrol mavisi diye tabir edilen renk olduğunu düşünüyorum. Böyle değişik renkleri zaten çok severim ben, o nedenle bunu da çok beğendim. Yılbaşı koleksiyonundan gelen ışıltılı siyah zaten favorilerim arasında yer alıyor. Işıltıları çok hoş. Bu ojeyi bir de siyah ojenin üzerine direk sürerek denemek istiyorum.




Resimlerde ışık tırnaklarıma vurduğu için tam rengi malesef yansıtamıyor. Böyle değişik renkleri seviyorsanız mutlaka denemenizi öneririm.
Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...