6 Mart 2012

Harward Cafe buluşması

Dün akşam doğum günü kutlama vesilesi ile 4 arkadaş Etiler'de Harward Cafe'deydik. Benim şeker kız arkadaşlarımla buluşmayı çok seviyorum. Güzel bir ortam, güzel yemekler, bir-iki kadeh içki ve bol dedikodu herşeyin ilacıdır söylemedi demeyin. Harward Cafe'ye ilk defa gittim. Güzel ortamı var ancak garsonlar biraz ilgisizler gibi geldi bize. Onun dışında hayatımızdan memnunduk. Tabiki de bol bol da resim çektik. Hatta herkes kendi güzel ellerini blogda görmek istedi, ben de onları kıramayacağım tabiki de.






Yüzüklerimiz ve takılarımızı çok beğendik biz dün akşam.. 
Bunlar da tatlılarımız ve doğumgünü kızının balonları..



En arkadaki Crem Brulee muhteşem birşeydi ve bana az bile geldi. Ben tek başıma 2 porsiyon yerdim çünkü çok severim. Ama bir yandan spor bir yandan da bunlar pek hoş olmuyor tabi..:-)))


Turuncu (kırmızı)  balonlu arkadaş doğum günü kızımız oluyorlar efendim..:-))
 

Sarı balonlu da bendeniz oluyorum..:-)))
Sevgiler..

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...