14 Mart 2012

mac kahverengi göz kalemi

Mac ürünlerini de çok sık alarak, çok severek kullanıyorum. Gerçekten favorim olan Nars ile karşılaştırıldığında fiyatları hem daha ucuz, hem de kalitesi Nars'dan aşağıda değil. Son olarak hafta sonu Mac Stubborn Brown isimli kahverengi göz kalemini aldım. Uzun zamandır şöyle güzel bir koyu kahve rengi göz kalemi arıyordum. Başta Dior olmak üzere pek çok kahverengi göz kalemine sahibim, ancak Dior son zamanlarda çok sert gelmeye başladı bana. Halbuki aynı kalemden bittiği için parama kıyıp ikinciyi de almıştım. Flormar, Pastel gibi markalarda da zaten istediğim yumuşaklık ve koyulukta kahverengi göz kalemi bulunmuyor. İstadiğim renk tam acı kahve olarak tabir ettiğimiz kahve çekirdeği rengi ve Mac'ın kalemi de tam bu renkde. O nedenle fiyatı 39 tl olmasına rağmen hiç düşünmeden aldım. O günden beri de gözümden hiç çıkarmadım desem yeridir.


 Hazır oradayken başka göz kalemlerini de gözüme kestirdim. Onları da en kısa zamanda almayı düşünüyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...