19 Mart 2012

Mac ve Nars Alışverişi

Hem Nars'ın hem de Mac'ın ürünlerini çok seviyorum. O nedenle de sık sık bu iki markadan da alışveriş yapıyorum. Cuma akşamı da arkadaşımla çıktığım cadde turundan eve 3 adet ürünle geri döndüm. Bunlardan birisi Mac kalem, birisi, Nars kalem ve biri de Nars göz tekli göz farı.




Narsın tekli farları çok güzeldir. Hem matları hem de parlakları var bende.. Ama bu sefer mat bir kahverenginde karar kıldım. Adı Bali ve harika bir acı kahverengi..



İşte bu da rengin ta kendisi. Fırçanın ucuyla alıp dağıtarak, bütün göz kapağında baz olarak da kullanabiliyorum, far fırçasıyla alıp yoğun bir şekilde de uygulama yapabiliyorum.
Nars'ın diğer ürünü de ışıltılı bir göz kalemi olan Danceteria. Zaten Nars'ın bu kalemlerine bayılıyorum. Daha önce de almıştım başka renklerini.




Üstteki flaşlı alttaki de flaşsız görüntüsü. Çok yoğun bir renk değilmiş gibi görünüyor ama verdiği ışıltı, özellikle de biraz dağıtırsanız rengi çok güzel görünüyor.

Mac'ın kalemine gelirsek, Mac bu ışıltılı renkleri çıkardı çıkaralı zaten çok beğenmiştim. Geçen hafta mat kahverengini aldığım kalemin, bu hafta da ışıltılı kahverengini aldım. Adı Lord it Up. Bütün renkleri çok güzel ama bu rengi özellikle beğendim. Tabi diğer 5 rengi de almaya karar verdim ilk fırsatta.





Böyle bir mat bir renkmiş gibi görünüyor ama aslında ışıl ışıl bir kahverengidir kendisi.



Bu da flaşlı hali. Ben bu kalemleri çok beğendim. Artık başka kalem kullanmam gibime geliyor.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...