27 Haziran 2012

Alışveriş Cini ile Nili Silver Takı Partisi..

Günaydın.. Dün akşam Kadiköy Moda'da Alışveriş Cini tarafından düzenlenerek organize edilen Nili Silver takı partisine gittim. Öncelikle benim erken çıkmak zorunda kalmama rağmen çok güzel bir parti düzenledikleri için hem ev sahibemiz Nili Silver'ın sahibesi ve tasarımcısı Elif Hanım'a hem de Alışveriş Cini'ne çok teşekkürler. Mekan Moda'da eski Kadıköy Kız Lisesi yeni adı ile İstanbul Kadıköy Lisesi'nin tam karşısında muhteşem manzaralı bir çatı katıydı.


Öncelikle manzaramız şöyle birşeydi.. 

İşte benim muhteşem ötesi okulum.. Hiiç değişmemiş o günden beri..

Elif Hanım ve Alışveriş Cini takı partisine davetli herkesi kapıda karşılayıp hemen güzel ikramlarda bulundular.


İşte ikramlarımız..

Tabi ortaya kurulan ve birbirinden güzel takılardan oluşan takı masasından da bahsetmeden geçemeyeceğim. Takıların hepsi Elif Hanım'ın kendi tasarımı ve hepsi de süper. Hem kalite hem de dizayn olarak çok beğendim. Yanlız benim şöyle bir sorunum var, artık evimde takılarımı ve kozmetik malzemelerimi koyacak yer kalmamaya başladı, öyleki bir önceki hafta falan ne aldığımı, neyi kullandığımı unutmaya başladım. O nedenle çok istememe rağmen (hele bir tasma kolyeler vardı ki çok beğendim.) bir şey almadan çıkmayı başardım ki bu benim için büyük başarıdır.

İşte muhteşem takı masası. Tasma kolyeler ortada görülüyor.

 Bileklikler.. Ne güzel sunulmuş buna da bayıldım..

İşte muhteşem yüzükler. Yüzük deyince durup düşüneceksin bi kere..

Burada da bir tasma kolye görülüyor.

3 yüzüğü de çok sevdim, dayanamayıp alırım da ilerde ben bunları..

İşte partiden genel bir manzara.. Soldaki Elif Hanım.

Elif Hanım tasarımlarını eylül ayından itibaren online satışa sunacak, tabi ben takipdeyim site açılır açılmaz size de haber vereceğim. Bu değişik takıları çok seveceğinize eminim. Şimdilik biraz ekstra bilgi edinmek isterseniz buraya alabilirim sizi.
Tabi çok zarif oldukları için gelenlere de minik birer hediye de vermeyi ihmal etmediler. Benim hediyem de çok tatlı, doğal taşlı bir kolye, ne yazık ki sormama rağmen taşın adını unuttum, halbuki çok da güzel bir addı. Neyse sonra öğrenirim diyorum.


İşte cici kolyem..

Bizi ağırlayan ve çok da güzel bilgiler veren Elif Hanıma bir kere daha teşekkür ediyorum. Takipdeyim, görüşmek üzere..
Sevgiler..


4 yorum:

  1. Çok teşekkürler Sevgili İrem :) geldiğin için de , bu güzel post için de, taşın adı gerçekten güzel, karnelyan :) sevgiler bekleriz gene.

    YanıtlaSil
  2. rica ederim.. gelmeye çalışacağım mutlaka..

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederiiim geldiğin için, iyi ki geldin iyi ki tanıştık. Çok çok öpüyorumm! :)

    YanıtlaSil
  4. @Alışveriş cini ben de çok memnun oldum tanıştığımızaa..:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...