20 Haziran 2012

Günün Ojesi.. Pastel 90..

Günaydın.. Artık biraz alıp alıp da süremediğim Pastellerime dönüş yapayım dedim. Bu ojeyi de kimbilir ne zaman almışım ve muhtelif oje kutularımın birinin içinde unutmuşum. Pastel 90 numara şişesinde gri-füme metalik görülen bir renk ama tırnağa sürüldüğünde grilerden ışıkta sarı-mor-yeşil yansımalara da dönebiliyor. Uzun süredir Pastelin kendi ojeleri de dahil bu kadar kolay sürülen bir oje kullanmamıştım, biraz daha bol alsam tek katta kapatacaktı tırnağı neredeyse ama ben yine de 2 kat sürdüm tabi. Yanlız pastel ojelerin sorunu ertesi gün hemen uçlardan gitmeye başlaması oluyor. Ojeyi sadece bir gün kullandığım için top coat da sürmüyorum bazen, akşama doğru hafif sıyrılmalar başlıyor tırnaklarda, hele de ellerimle zorlayıcı bir iş yapmışsam. Şimdi görsellerimize bakalım..




İşte ışıkta görülen yansımalar. Ama aynı rengi tırnaklarımda tam olarak bir türlü yakalayıp çekemedim.

Burada hafif yeşile de dönmüş renk değilmi?



Ve en son olarak vintage-neon bir görüntü.

Artık sürmediğim pastellerime dönerim dememe rağmen uzun zamandır kullanmak istediğim iki oje daha var. Onlar da yarına sürpriz olacaklar.. :-)
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...