13 Haziran 2012

Rossmann Wellness Beauty Banyo Yağı..

Malumunuz yaz demeden kış demeden cildimiz kuruyor ve nemlendirmek için de bir ton krem sürmek zorunda kalıyoruz. Hadi kışın neyse de yazın o kremlerin bazıları yapış yapış oluyor havanın nemiyle de birleşince. Krem konusuna sonra döneriz de, işte o yapış yapış olmamak için ben her banyo sonrası uzun zamandır Johnson&Johnson Bebek Yağı kullanıyordum. Bu bebek yağını bana hamileyken doktorum tavsiye etmişti ve sayesinde karnımda en ufacık bir çatlak olmadan bu işi atlattım ki hamileyken epey de bir kilo almışlığım vardır. Daha sonra da kullanmaya devam ettim çünkü nemlendirmesinden memnunum. Rossmann alışverişim esnasında ucuz bulup sepete attığım ürünlerden biri de denemek için bu banyo yağı oldu. Geçen hafta bebe yağım bitince direk bunu kullanmaya başladım. Bir kere bebe yağından daha güzel, böyle limon limon kokuyor ve kokusunu da banyodan sonra korumaya devam ediyor. Nemlendirme özelliği de fena değil, cildimi de güzelce parlatıyor. Özellikle yandıktan sonra evden çıkmadan bacaklarınıza, kollarınıza bebe yağı veya böyle bir yağ sürebilirsiniz. Tabi bu iş için ayrıca çeşitli markaların kuru yağları da var.





 Yazın sıcaktan neredeyse duşun altında yaşadığımız için bu tür yağlardan daha çok kullanırım gibi geliyor. Rossmann'a gidersem tekrar alacağım ürünlerden biri. Gidip alamazsam da bebe yağı kullanmaya devam edeceğim tabi.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. Yorum icin cok tesekkur ederim. Benim de bebek yagi bitmek uzere - denemek icin bunu aliyim o zaman :)

    julianinguzellikdefteri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bu bebe yağlarını bildiğimiz duş jeli gibi mi kullanıyoruz? benim cildim baya kuru ve ben artık her banyo sonrası yaz kış krem sürmek istemiyorum yaa :D

    YanıtlaSil
  3. @msblueblack.. Hayır duş jeli gibi değil ben genelde duştan çıkmadan suyun altında veya kurulanmadan önce sürüyorum havluyla yağın fazlasını alıyorum geri kalan emiliyor zaten cildin nemli olması yağı daha etkili hale getiriyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...