12 Temmuz 2012

Elizabeth Arden Serum Kapsülleri..

Rahmetli Çilek zamanında ısmarlayıp da bir türlü kullanamadığım Elizabeth Arden'in muhteşem Time Complex Capsules ürününü nihayet kullanmaya başladım. İçinde toplamda 60 kapsül var ve her bir kapsül bir seferde yüzüme, boynuma, dekolte bölgesine ve elime yeterli geliyor. Daha çok kuru yağ hissi uyandırıyor ve hemen emiliyor. İstenirse üstüne başka bir gece nemlendirici falan da sürülebilir. Ben bu ara çok sıcak diye başka birşey sürmüyorum. Cildimi parlatıyor ve hafifçe de sıkılaştırıyor. Keşke yeniden alabilsem ama buradaki fiyatlarla imkan yok tabi.






Görüldüğü gibi minicik bir kapsül ama içinden bol bol çıkıyor. Çok az bir kokusu var ama sürer sürmez o koku da azaldığı için rahatsız edici olmadı. Üründen çok memnun kaldım. Bunun bir de göz için olanı var, onu da ayrıca tanıtacağım.
Sevgiler.

2 yorum:

  1. sekerrrr kullanammdıgın ve sımdı kullanmaya basladıgın urunden bakalım memnun kalacakmısın...onceden lorealın boyle bırseylerı vardı sankı :)))

    YanıtlaSil
  2. @kokosss:)))kelebek.. bir aydır kullanıyorum ürünü canım .. lorealde böyle bir şey hatırlamadım belki yurt dışında falan vardır.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...