2 Temmuz 2012

Essence Soft Touch Mousse Fondöten

Fondöten merakım malum, değişik birşeyler gördümmü almadan duramıyorum. Essence markası geldiğinden beri de ne görürsem denemek gibi bir arzum var. Herkes Stay All Day gibi fondötenleri denerken ben de hiç denendiğini görmediğim bu köpük fondöteni bir deneyeyim dedim. Daha önce de L'oreal, Maybelline ve Max Factor'den köpük fondötenler denedim ve özellikle Loreal'in Matte Morphose köpük fondöteninden çok memnun kalmıştım. Şimdi bunu da biraz o fondötene benzettim. Perşembe günü aldığım fondöteni 4 gündür kullanıyorum ve bu 4 gün boyunca spor yaptım ve gitmediğim yer de kalmadı. Bir kere spordan sonra akma ve parlama yapmadı bunu kocaman bir artı olarak alıyorum. Ayrıca sabah sürüp evden çıktım ve ancak geceyarısı eve döndüğüme göre de fondöten baya iyi dayandı diyebilirim. Kesinlikle 2 kat gibi sürülmesi lazım öyle bile olduğunda diğer fondötenler gibi hemen parlamaya başlamadı. Ancak emilimi bir 2-3 dakika sürüyor, sanırım su bazlı olmamasından kaynaklanıyor bu sorun. Ben bana en çok gideceğini düşündüğüm matte ivory rengini aldım ama 3-4 rengi daha var sanırım. Bu sıcak yaz günlerinde bu mat fondöten resmen hayat kurtarıcı olacak bana sanıyorum, üzerine bir katta pudra ya da sbitleyici geçtimmi gün boyu rahat rahat dayanıyor. Hele kışın hava soğuyunca süper olacak sanıyorum.





İkinci katı da çekince kapatıcılığı oldukça artıyor görüldüğü gibi. Hafif pudra yardımıyla da gerçekten güzel olduğunu düşünüyorum duruşunun. Fiyatı Essence'in diğer ürünleri gibi uygun 12.99 TL. Diğer ürünlerini de denemeye devam edeceğim tabi.


Bu resmi de dün çekmeyi unuttuğum için bugün sevgili Ezgi'nin de isteği ile ekliyorum. Mousse Fondöten hafif kremimsi yapıda ama sürerken hakikaten köpük gibi hemen dağılan bir ürün, rahatça sürülüyor ama altta ne kadar çok krem varsa emilimi de o kadar uzun sürüyor. Sabah ben serum, nemlendirici ve baz üzerine sürüyorum. Tam olarak emilmesi bir 2-3 dakika alıyor. Ama bu arada havaların çok sıcak olduğunu da göz önünde bulundurun lütfen, kışın bu sürenin azalacağını düşünüyorum.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Ucuz bulup almak istemedim essence in fondötenlerini ama yorumları okudukça almadığıma pişman oldum :) Essence gördüğüm yerde alacağım fondöten sanırım bu :) Güle güle kullan çok güzel bir yazı olmuşş :) İçerik kısmının da fotosu olsaydı çok daha mutlu olurdumm :)

    YanıtlaSil
  2. @Ezgi tesekkurler haklisin icerigi de koymam gerekirdi yarin hallederim bunu hemen.. Takipde kal.. :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...