23 Temmuz 2012

Hafta sonu ojesi FlorMar 49..

Gunaydın, cuma günü 2 haftalik tatile çıkacağımı yazmiştım ve şu anda da yazlıktayım. Bilgisarı açmaya üşendiğim için 2 hafta boyunca ara ara oje ne sürdüm yazıları gireceğim. Çünkü IPhone Bloggerdan yazı girmek, sayfa düzenlemek zor, yine de iki hafta da yazmamak da istemiyorum. Şimdi tatil moduna uygun olarak neon renklerden basladim surmeye, ilki de FlorMar Supershine 49 numara, daha önce sürdüğüm FlorMar neon serisinden daha neon görünüşlü bir oje ama sürümü kolay değil iz yapmaması için dikkatli sürmek gerekiyor. Şimdi görsellere bakalım, umarım doğru yüklenirler.
Sevgiler..

7 yorum:

  1. Amazing post dear!!!
    Now I'm your new follower... follow me back ;-)
    Kisses,
    Margherita

    YanıtlaSil
  2. @theglossymood.. Thnx give your blogname and i will follow u..

    YanıtlaSil
  3. ohenın rengıne bayıldımmm cok cici ve cool şekerim :)

    YanıtlaSil
  4. @seraptan..tesekkurler :)))

    YanıtlaSil
  5. Of bu rengi bir türlü bulamıyorum :(

    Beklerim :)
    http://berryandcherryinferry.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. @berry&cherry flormar magazalarinda var canim.. Ben izliyorum sizi :)))

    YanıtlaSil
  7. O zaman çekilişime beklerim :)
    http://berryandcherryinferry.blogspot.com/2012/07/cekilis-baslasn.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...