4 Eylül 2012

Carita Peeling..

Carita peelingi 1 sene kadar önce Sevil Parfümeri'nin yaptığı bir bakım-tanıtım gününde almıştım. Gerçekten de çok değişik bir peeling, daha çok micro-dermobrazyon havasında. Haftada en az bir kere düzenli kullanmak lazım. Kış aylarında kullanıyordum ama yaz geldi rutinler bozuldu tabi. Dün aklıma geldi ve yeniden başladım. Peeling oldukça yumuşak yapıda ama yüze sürünce sertleşen bir ürün, içinde hiç tanecik yokmuş gibi geliyor ama aslında çok minik ve çok sayıda var. Bu nedenle önce nemli cilde sürüp, çok az kurusun diye beklemek gerekiyor. Hiç beklemeden de ovuşturmaya başlayabilirsiniz, böyle olunca ürün önce sertleşiyor ve zorlanıyorsunuz ovuşturmada ama giderek yumuşuyor ve ciddi bir ovalama sonucu yüzden oldukça fazla miktarda ölü deri gidiveriyor. Ovalamayı yaparken önce parmak ucuyla, sonra da bütün avuş içi ile yerçekiminin aksi yönüne doğru yapıyorum. Bütün ürünü yüzden ovalaya ovalaya çıkardıkdan sonra ayrıca durulama yapmıyorum, sadece toniklemek yetiyor.


 Ürün 50 ml. ve çok bereketli. Fiyatı o zaman 80 TlL. gibiydi sanırım tam hatırlamıyorum ama yanında bir sürü eşantiyon ve çanta vermişlerdi.

 Yüzün her bölgesi için bu kadar ürün yetiyor. Ben biraz bol sürüyorum bitsin diye..
Ovalayınca da böyle oluyor.. Önce minik minik, sonra da büyük haraketlerle ovalayıp tamamını yüzden temizliyoruz.

Peeling düzenli kullanılırsa, ölü deriyi temizlemek için ideal. ama hassas ciltler için uygunmudur bilemiyorum. Önce bir deneme boyu almak ya da tanıtım günlerinde denemek daha uygun olabilir.
Sevgiler.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...