12 Eylül 2012

Günün Ojesi Essense Snow White 08 Numara Dopey..

Günaydın. Tatil bitip, normal rutinime girdim yine ve Essence Snow White koleksiyonundan eksik kalan 3 oje ile devam ediyorum. Bunlardan ilki Dopey yani bizdeki adı ile Uyuşuk sanırım. Oje çok tatlı, çok çok uçuk bir lila rengi ama içinde minik minik ışıltılar var. Zaten ojenin güzelliği de buradan kaynaklanıyor. Sürümü koleksiyondaki diğer ojelere göre daha kolay geldi bana sanki. İki katta biraz şeffaf durduğu için üçüncü katı da sürme gereği duydum ama kuruma süresi fena değildi.




Işıltıları resimler güneşde çekilmemesine rağmen çok rahat gözüküyor. İki parmağın üzerine de Evil Queen uyguladım. Onun ışıltıları görülmeyecek gibi değil zaten. Bu simli ojeyi kışın siyahların üzerine uygulamak için bekliyorum.


Ve bugünkü armparty combinim. 

Yarın Snow White'ın son cücesi Sleepy tırnaklarımda olacak, cuma günü de seriye adını veren ve muhteşem bir kırmızı olan, en sona sakladığım Snow White yani Pamuk Prenses'in bizzat kendisini süreceğim..
Sevgiler..

7 yorum:

  1. @kozmetikturu.. teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy nede çok yakışmışşş sanaa demiştim demi ben :) Süslemeyide çok güzel düşünmüşsün vala çok beğendimmmm canımmm

    YanıtlaSil
  3. @kozmetik aynası.. teşekkür ederim canımm..:-))

    YanıtlaSil
  4. Sanırım bir bunu bir de yeşil olanı alacağım. Çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. @ırmak.. hepsi çok güzeller.. bir se snow white'ın kendisini görün..:-))

    YanıtlaSil
  6. ben sevdim bu essenceyi yav kırmızı pullu olanıda çok hoş sedefli olanlarıda çok hoş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...