19 Kasım 2012

Hafta Sonu Ojesi..China Glaze Near Dark..

Daha önce bahsettiğim Tanaçan Kozmetik ziyaretimden aldığım ojelerden ilki geçen senenin Holloween koleksiyonundan bir oje, Near Dark.. Adı gibi neredeyse karanlık, neredeyse siyah gibi görünen bir oje ama aslında ışıkta bakılınca ojenin çok koyu bir yeşil olduğu görülüyor. Bu oje sanırım yine aynı koleksiyondan its alive ile birlikte kullanılırsa süper olabilir. ne yazık ki bu şimdi aklıma geldi ama bir ara ikisini de sürüp gösteririm.

 Hafta sonu hava güneşli olmasına rağmen, ojenin yeşilliği çok zor belli oluyor. Sağ alttaki resimde belli olmuş ancak.

 Üzerine Essence'in sarı simli ojesini de sürmüştüm ama adını unuttum şu anda. İlk karedeki yüzük de yeni, pazardan aldım 5 TL.
Burada en sonunda koyu yeşil görüntüyü yakaladım. Gerçekten de yağ gibi hem kolay sürülen, hem de güzel duran bir renk.

Diğer China Glaze ganimetlerim tabi ki sırasıyla burada olacak.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. kelebekler harıkaaaaymıs:) uzun tırnak sevmeyen ben sıyaha yenıden merhaba demek gerektıgını gordum bugunlerde :)))

    YanıtlaSil
  2. @kokoşkelebek.. siyah ve koyu renkler kısa tırnakda da çok güzel durur dene bak göreceksin..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...