10 Aralık 2012

Edindiğim bilgilere göre Essence'in yakında gelecek olan koleksiyonu işte bu...

Evet yaptığım minik araştırma sonucu Essence'in Home Sweet Home isimli koleksiyonunun yakında Türkiye'ye geleceğini öğrenmiş bulunuyorum. Ben aslında Vintage koleksiyonunun gelip gelmeyeceğini öğrenmek istemiştim ama ne yazık ki gelmeyecekmiş. Onun yerine Essence yetkilileri bu koleksiyonun geleceğini söylemişler. Ayy süper gizemli oldu bu konuşma..:-))
Şimdi daha önce hiç görmediğimiz Home Sweet Home isimli koleksiyona bakalım neler varmış..









Ben bu koleksiyonda ojeleri ve allıkları çok sevdim.. Sizin favorileriniz neler oldu?
Sevgiler..

*Görsellerin hepsi Google'dan alınmadır.

17 yorum:

  1. Gerçekten geliyor mu? Az önce istediklerim hakkında bir yazı yazdım ve içinde bu koleksiyon vardı. Allıklar çok güzele benziyor. Çok sevindim gerçekten :) Teşekkürler güzel haber için...

    YanıtlaSil
  2. @makyajlıhaller.. ever firma böyle bilgi vermiş..yazına da hemen bakıyorum..

    YanıtlaSil
  3. Lansmanda kolekiyonla tanıştık :) çok güzeller, çıkış tarihine ocak şubat gibi demişlerdi.

    YanıtlaSil
  4. @kavala70.. o lansmana gelemedim ya çatlamış durumdayım..:-)) neyse bir sonrakine işallah.. evet ocak yılbaşından sonra demişler zaten de kesin bir tarih yok sanırım..

    YanıtlaSil
  5. Yaaa Vintage gelmeyecek miymiş:((

    YanıtlaSil
  6. Ben asıl Vintage koleksiyonunu çok merak ediyordum, kısmet değilmiş...

    YanıtlaSil
  7. @polishist.. malesef..:-((
    @bveç.. ben de öyle çok beğenmiştim onu neyse yeni koleksiyonlara bakacağız artık..

    YanıtlaSil
  8. Bende Vintage koleksiyonunun gelmemesine üzüldüm oda gelseydi keşke :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet buna herkes üzüldü yani güzel koleksiyondu neyse bununla teselli oluruz artık :))

      Sil
  9. Vintage allığı çok istiyordum halbuki :(

    YanıtlaSil
  10. @ırmak.. güzel koleksiyondu gerçekten yazık oldu..

    YanıtlaSil
  11. Vintage koleksiyonundan ses yok harbiden ya :/ Neyse buna da sukur,lip plumperlarini merak ediyorum ben de bakalim.renkler cok cici aslinda tam baharlik

    YanıtlaSil
  12. @naslii.. anlaşılan 3 koleksiyon çıkıyorsa ancak 1 tanesi gelecek buraya neyse napalım idare edeceğiz artık..

    YanıtlaSil
  13. tırnak suslerıNI merak edıyorum ben fıyatlarını bıRde dıgerlerı ılgımı cekmedı heralde bende mevcut oldugu ıcın ürünlerım pek bereketlıdır:D

    YanıtlaSil
  14. @matruşka.. Çok pahalı olacağını sanmam 4-5 tl ancak

    YanıtlaSil
  15. trnak suslerı suanda ıle phalı gratısde ya bıras ındırseler en azından 3e 4 e ıyı olcak..:/

    YanıtlaSil
  16. @matruşka.. emin değilim ama daha uygun fiyatlı tırnak süsleri 1.5 tl ye falan gratis ve watsonsda var..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...