7 Şubat 2013

Günün Ojesi FlorMar M02..

FlorMar'ın bu mat ojeleri ile aşk yaşadığım doğrudur ve evet bütün seriyi aldım sanırım. Hepsi ayrı güzeller, bu tam siyahı da çok sevdim. Sürümü diğerlerine göre biraz daha zor ama iki kattan sonra oje üzerindeki hatalar kapanıyor, eğer bulaştırmazsanız da tam mat, kadifemsi bir görüntü veriyor. Tam  koyu renk oje sevenler için yapılmış bir oje bu bence. Oje bulaşırsa biliyorsunuz asetonlu kulak çubukları tam bir kurtarıcı oluyor. Mutlaka evde bulundurun.

 Tam mat görüntüsü çok hoşuma gitti.

Uçlarına da Alix Avien ile parlak french manikür yapmaya çalıştım ama frenchi hiç bir zaman beceremediğim için bunu da pek beceremedim.

Bugün takılarımı biraz fazla tuttum.. Bileklik, yüzük ne bulduysam taktım.. Malum doğum günü ..:-)

Mat seriden alıp da sürmediğim 2 oje daha var sanırım. Onları da yakında sürüp gösteririm.
Sevgiler...

3 yorum:

  1. Mat ojelere bayılıyorum! özellikle koyu renklerde harika duruyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba,bloguma bekliyorum bende bir mimin var ♥♥♥

    YanıtlaSil
  3. @sevonu.. hemen bakarım canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...