24 Mayıs 2013

Eco Tools Airbrush Concealer Fırça..

Cuma işten biraz erken çıkıp caddeye kendimi atınca Gratise uğramamak olmuyor. Askında Watsonsa da uğrayacaktım ama uzak kaldığı için bu seferlik pas geçtim. Eco Tools kapatıcı fırçasını bir zamandır bloglarda sıkça okuyorum . Muhtelif kapatıcı fırçalarım var ama fiyatı da 9.75 tl olunca alıp deneyeyim dedim mutlaka başka bir şey bulurum kullanmak için, kapatıcı fırçası olarak işe yaramasa bile. Kapatıcıyı uygularken çok hafif ve çok doğal bir bitiş veren bir fırça gerçekten hayret ettim.  Hem göz altı kapatıcımı  hem de Essence göz bazımı bu fırça ile uyguladım ve iki uygulamayı da çok başarılı buldum. Ayrıca yüzümdeki bir-iki sivilce izini de kapatmak için kapatıcı sürmek için de kullandım. her şekilde uygulaması başarılı.  Normalde Eco Tools fırçalara çok bayılmam, çok önceden alıp çok beğenmediğim için kullanmadığım  bir tane far fırçam var hepsi o kadar, o nedenle bunun marifeti iyi geldi, hatta gittim bir de yedek aldım, ne olur ne olmaz diye.

Fırça klasik Eco Tools fırçalar gibi uzun ve ince, üzerinde marka logosu da var. Fırça uzun gibi görünse de uygulama yapması gayet kolay. Kılları çok yumuşak ama oldukça sık. Ürünü isterseniz doğrudan yüzünüze isterseniz de el üstüne sürüp, oradan direk uygulama yapabilirsiniz.


Bu resimler niye flu çıkmış hiç fikrim yok, ama fırçanın boyutu rahatça görüldüğü için artık bozmadım bunu.

Sürekli kullandığım fırçalar arasında yerini aldı bile, Gratis'e uğradığınızda bakın ve bir şans verin derim. Bu yazıyı hazırladıktan sonra, yayınlamadan bir de krem farlarla özellikle de Maybelline Color Tattoo ve Loreal Infallibable farlar ile denedim. Mükemmel uygulama yaptı ve çabucak sabitlenen Color Tattoo'yu bile gayet eşit bir şekilde dağıttı. O nedenle bu fırça favorilerim içine girdi. Sadece krem farlar ile çok çabuk kirleniyor ancak  yıkanması, kuruması da gayet kolay olduğu için de neredeyse günlük kullanıp,  temizliyorum.
Sevgiler..

9 yorum:

  1. Ben de 2 tane aldım canım, fiyatına göre gerçekten çok başarılı.

    YanıtlaSil
  2. @güzellikkazanı.. evet hiç beklemediğim kadar iyi çıktılar güle güle kullan..:-))

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ediyorum bu fırçayı, herkes çok övdü. Almak farz oldu artık :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok merak ettim bu fırçayı ama buraya gelmiyor nedense

    YanıtlaSil
  5. @aslıhan..al bence de hem ucuz hem kullanışlı memnun kalacaksın :)

    YanıtlaSil
  6. @nilsulinindünyası.. Aa neden bütün gratislerde yokmu??

    YanıtlaSil
  7. Caddede watsons mu var aaa

    YanıtlaSil
  8. @birmakyajbloguyazarı.. Var tabi Erenköy'de.. Ben yarın uğrarım muhtemelen yine oralarda olacağım :))

    YanıtlaSil
  9. Ben de çok merak ediyorum ama bir türlü bulamadım bu fırçayı :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...