21 Haziran 2013

Clinique Chubby Stick Intense 02 Chunkiest Chili..

Clinique Chubby Stick'in Richer Raisin rengini daha önce almıştım ve uzun süredir de kullanıyorum. Ama bu serinin renk vermesini çok beğenmediğim için gözümü uzun zamandır bu intense serisine dikmiştim. Sephora'da bu rengi deneyince önce almak için diğerinin bitmesini bekleyeyim dedim. Ama işte kafaya bir kere koyunca er ya da geç o şeyi mutlaka alıyorum. Zaten elimdekinin içinde de bir damlacık kaldı, yakında bitecek. O nedenle  hiç beklemeden Clinique online   dan siparişi verdim. Yanında 2 adet de hediye tester gönderimleri vardı. 

 Rengi muhteşem tatlı ve sıcak tonlu bir kiremit rengi, hakikaten bana acı biberleri hatırlatıyor. Çok beğendim. Günlük olarak da çok rahatça kullanılabiliyor.

Nemlendirmesinden çoğu kişi memnun bana çok yeterli gelmiyor ama benim dudaklarım extra kurudur  ama bu üründe aradığım çok da iyi nemlendirmesi değil, sadece rengi ve sürümünün kolaylığı. Her ortamda rahatça çıkarıp, kolayca tazeleyebiliyorum zaten çok da kalıcı değil. Ayrıca kalemi açma derdi yok, arkası çevrilerek açılabiliyor. Bu nemlendirme konusunda intense serisinin nemlendirmesinin diğer seriye göre daha az olduğunu da deneyerek gördüm.


Alışverişe gelince, cuma günü verdiğim sipariş cumartesi elimdeydi, Clinique'in hızını gerçekten takdir ettim. Tester olarak Even Better Eyes göz kremi ve Moisture Surge yoğun nem verme kremini seçmiştim. Krem deluxe boy, hakkında karar verme imkanım olacak ama bir poşet Even Better Eyes'ı yine tam değerlendiremeyeceğim. Neyse ki cumartesi Boyner Clinique standından da 2 poşet Even Better Eyes vermişlerdi. Böylece kullanma sürem uzayacak.

Chubby Stick'ler her yerde 49 TL. ama bazen Tekin Acar indirim yapabiliyor ki ben geçen seferkini 39 TL.'ye almıştım. Diğer renkleri de denemek istiyorum ama bu sefer de sıra gelmemesinden endişe ediyorum. neyse ki içindeki ürün miktarı normal rujlara nispeten az ve bitirmesi kolay oluyor. Artık bittikçe yenisini deneyeceğim.
Sevgiler..



12 yorum:

  1. Bence renk olarak şahane bir seçim yapmışsın, net swatchlarında gözüme takılanlardandı, güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  2. @7-24makyaj.. çok teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir renk benim de aklımda var birkaç renk;)

    YanıtlaSil
  4. @zuhalgündoğdu.. evet benim de öyle..:-))

    YanıtlaSil
  5. cnm ben çok seviyorum chubby stick'lerin yapısını.Hem güzel nemlendiriyor hemde tonları çok güzel.Güle güle kullan cnm:)

    YanıtlaSil
  6. Dudakta duruşu çok güzelmiş.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Bayılıyorum chublere,buda güzel bir renkmiş yakışmıs sanada çook (:

    YanıtlaSil
  8. @kozmetikperisi.. Yapısı bence de güzel teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. @makyajkelebeği.. Teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  10. @madamekokoş.. Çok teşekkürler canım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...