20 Haziran 2013

Günün Ojesi China Glaze Sun Kissed..

Günaydın, herkese merhaba. Bugün Haziran ayı VanilyaClub kutusunda çıkan ve beni çok mutlu eden 4 adet China Glaze ojeden biri olan Sun Kissed ile karşınızdayım. Oje 2012 yılı Summer Neons koleksiyonuna ait ve ben bu koleksiyona bayılıyorum. Bu koleksiyondan epey bir ojeye sahibim ama açıkçası sarısını almakta tereddüt etmiştim. Böyle sıvı kıvamlı açık renkler üst üste bir kaç kat sürülse bile tırnakta mutlaka boşluk ve pot yapıyor. Bu ojede de aynı şey oldu. 

Ojenin neonluğu müü-kemm-mell.. Karanlıkta veya gölgede bile resmen fosforlu gibi parlıyor. Yukarıdaki resimler tamamen filtresizdir, parlaklığı çok net görülüyor ama aynı zamanda 4 kat sürmeme rağmen tırnaklarımdaki boşluklar da görülüyor. Kat kat ancak bu kadar kapanabildi. Kuruma süresi çok kısa, sürer sürmez matlaşıp kuruyor.

Bu resim Cymera ile filtrelendi ve ojenin durmasını istediğim şeklini göstermek istedim. Böyle mat ve pürüzsüz. Serinin diğer ojelerinde böyle bir problem yok.

Günün yüzüğü..

Armparty..

Neon renkleri çok özlediğimi fark ettim bunu sürünce. China Glaze'in 2013 Summer Neons koleksiyonunu da sabırsızlıkla bekliyorum. Onlar gelene kadar Gabrini Neon koleksiyonu ile idare edeceğim. Bu arada oje  VanilyaClub'dan geldi demiştim ya, altında Up All Night yazıyor, netten aratınca o rengin gece mavisi olduğunu gördüm herhalde bir yanlışlık oldu. 
Sevgiler...





6 yorum:

  1. Oo çok güzelmiş gerçekten :) akseuarlarda harika :)

    YanıtlaSil
  2. @chunlibeauty.. teşekkürler canım..:-))

    YanıtlaSil
  3. bu bana çok yakışmadı bende arkadaşıma hediye ettim :)

    YanıtlaSil
  4. @littlebutterfly.. sarı herkesin kendine yakıştırdığı bir renk değil zaten ben de bu neonda seviyorum..

    YanıtlaSil
  5. Rengi çok güzelmiş canım.Bu yıl neonlara merak saldım bende :)

    YanıtlaSil
  6. @makyajkelebeği..evet yazın neonlar süper oluyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...