26 Haziran 2013

Günün Ojesi Essence Floral Grunge Koleksiyonu 03 Grunge me Tender..

Günaydın. Dün işeyerindeki internet sorunundan dolayı hiçbir şeye bakamadım ve yazıyı bile telefondan hazırlamak zorunda kaldım. Neyse ki bugün sorun çözülmüş . Zaten yarın 10 günlük senelik izine de çıktığım için bugün bol bol taslak hazırlamayı düşünüyorum. Hemen günün ojesini görelim, yine Floral Grunge koleksiyonu ile devam ediyoruz. Bugün 03 numara Grunge me Tender sürdüm.

Yapı olarak en sevmediğim, sürümü en zor olan ojelerden maalesef. Rengi ne kadar güzelse de sürerken o kadar zorluk çektim. Şu rakı beyazı ojelerin sürme-kapatma zorluğunu hatırlayanlar anlayacaktır. Tırnaklarıma 4 kat sürdüm ama yine de dalga dalga olmasını engelleyemedim. Ayrıca tırnak diplerinde sürerken mutlaka bozulma yaptı ve kremsi yapısından ötürü de kuruması uzun sürdü. Mat oje değil ama yine de mat gibi bir dokusu var.


Yüzük parmağındaki dalgalanma ve kat izi net olarak belli olmuş. Maalesef ne kadar dikkatli sürmeye çalışsam da ojenin yapısından ötürü böyle hatalar oldu.

Günün yüzüğü.. Arkadaşımın hediyesi.. 

Armparty of the day..


İlk defa bir ojeyi almayın diyor olabilirim şu anda ama sürümü gerçekten zor ve uğraşmaya değmeyecektir. Bu rengin daha kolay sürülen benzerleri var. Ancak koleksiyonu tamamlamak isterseniz alıp bir köşeye koyabilirsiniz.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. iyiki bu rengi almamışım dedim şimdi mat lilayı çok sevdim mercanı denemedim o umarım bunun gibi çıkmaz..

    YanıtlaSil
  2. Ben tüm renklerde sorun yaşadım :S

    YanıtlaSil
  3. @özge.. şimdilik en iyisi mat olan lila zaten daha mercanı sürmedim..işallah böyle değildir dediğin gibi..

    YanıtlaSil
  4. @birmakyajbloguyazarı.. mat lilada sorun yoktu ama koleksiyon ojelerinde genel bir problem var normal ojeler böyle değil..

    YanıtlaSil
  5. @littlebutterfly.. bütün markalarda bu renk var nasılsa :-))

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim bu rengi buraya geldiğinde alırım kesin

    YanıtlaSil
  7. Canım mercan olan en kolay sürülen gibi geldi bana.Bu renkte çok güzel ve tırnak kenarlarındaki bozuk görüntü eller bir kaç kez yıkandıktan sonra düzelmeye başlıyor :)

    YanıtlaSil
  8. @nilsulinindünyası..renk güzel ama sürmesi zor işte..

    YanıtlaSil
  9. @makyajkelebeği.. Ben de mercanı bu akşam süreceğim bakalım nasılmış.. Yıkama işine hiç dikkat etmemişim bakayım dikkatli yıkayayım nasıl olacak

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...