12 Temmuz 2013

Günün Ojesi FlorMar WL10 ve GL02..

Günaydın. İlk defa olarak sürdüğüm bir oje, daha doğrusu topcoat o kadar hoşuna gitti ki ojeyi çıkarmaya kıyamadan ertesi güne bıraktım. Dolayısı ile bu oje iki günün ojesidir.

Öncelikle wet look serisinden lacivert renkli 10 numaralı ojeyi sürdüm. Oje tek başına da harika ama en kısa zamanda GL serisini de denemek istediğim için deneme amaçlı tek parmağıma GL02'yi sürdüm Sürer sürmez de bu serideki favori ojemin-top coat'un bu olduğuna karar verdim ve bütün tırnaklarıma sürüverdim.

WL serisinin fırçaları da büyümüş, genişlemiş. Tek seferde kolayca tırnağı kavrayacak duruma gelmiş.

Topcoat demiştim, bu şahane topcoat'u alırken gerçekten bu kadar güzel duracağını düşünememiştim. Hatta rengi pembe diye az kalsın da almayacaktım. Fakat şahane duruyormuş. Bir de bu kadar yoğun pullu bir topcoat'un pürüzlü olacağını sanıyor insan ama tek bir pürüz bile gelmiyor şu anda elime. 

Güneşte görünüşü aslında daha da parlak, kamera bir türlü yakalayamıyor.

Simleri biraz belirginleştirdim.

İçindeki renk yansımaları focuslamadan daha net belli oluyor. Coat beşgen pembe pullar ve minik minik yeşil-mavi-sarı geçişli ışıltılardan oluşuyor.

Her renk ojenin üzerine gidebilecek şahane bir topcoat. Tabi tek kötü yanı çıkartma işlemi olacak ki üst üste bir kaç kat sürülmezse o bile kolay olacak sanki gibi geliyor bana.

Günün yüzüğü..

Armparty of the day..


Seriden en merak ettiğim GL09'u bulamadım diye üzülmüştüm ama bu onun yerini rahatça dolduracak gibi. Herkese tavsiye edebileceğim bir topcoat oldu bu.
Sevgiler.


6 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Dün lacivert ojeyi bende aldım ve bugün hemen sürdüm :))

    YanıtlaSil
  2. @makyajkelebeği.. ikisini de çok beğendim ben de.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. O müthiş simlere bayıldım başka birşey dimiyiciğim,güle güle sür (:

    YanıtlaSil
  4. @madamekokoş.. teşekkürlerr canım :-))

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar canım,
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  6. @seldanınmutfakdefteri.. Teşekkürler bakarım bloguna..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...