6 Ağustos 2013

Amway Allano El ve Vücut Losyonu..

Tünaydın, bu yaz çok kullandığım, daha önce de instagramda gösterdiğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Amway satış temsilciliği yapan bir arkadaşım bana tatile çıkmadan bu kremi özellikle tavsiye ederek verdi. İçinde aloe vera olduğunu da söyleyerek güneş sonrası kızarıklıklara ve kuruluklara ayrıca da pişiklere de iyi geldiğini söyledi. Kendisi ve çocukları da bu ürünü sıkça test etme imkanı bulmuşlar. Birinin yanıklarına iyi gelmiş birinin ayağını vuran ayakkabının açtığı yaraya, benim oğlumun ise mayo pişiğine iyi geldi.
Amway'in ürünlerinin çoğu doğal ve iyi içeriklidir. Bu da onlardan biri, şu anda yazlıkta her güneş ve deniz seansı sonrası kuruyan bacaklarıma bol bol sürüyorum. 

Kutu kocaman 250 ml., ben aldığımda 20 TL. idi.

Traş köpüğü gibi bir kutu aslında, kullanmadan önce çalkalanıyor ve tek basışta koca bir köpük çıkıyor. Fazla basmamak lazım çünkü o köpük kabarıp büyüyor.

Tek basışta çıkan miktar aşağı-yukarı bu kadar, bu miktar bacağa yeterli geliyor.

Her güneş-deniz faslından sonra şu ara mutlaka sürüyorum hem cildimi parlatıyor hem yatıştırıyor hem de nemlendiriyor. Yakınlarınızda Amway temsilcisi varsa, bulabilirseniz bu ürünü tavsiye ediyorum. Ayrıca dediğim gibi pişiklere de iyi geliyor. Kullanan arkadaşlarım da üründen memnunlar ben de özellikle kuruyan cildimi nemlendirdiği için çok severek kullanıyorum. Bir de aloe vera bitkisine özgü tuhaf ama hafif bir kokusu var.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. ben sevemiyorum nedense Amway ürünlerini, oysa ben temsilcilik yaptım ama bıraktım..

    YanıtlaSil
  2. @senadursun.. Makyaj malzemeletini denemedim ama temizlik ve besin desteklerinden memnunum..

    YanıtlaSil
  3. ben hepsini denedim canım içim ısınmadı :D

    YanıtlaSil
  4. Amway makyaj hariç diğer tüm ürünlerini denedim diyebilirim temsilci falan da değilim. Ama içeriklerini denetlemeye başlayınca bıraktım. Bu üründen de kaç kutu bitirdim hatırlamıyorum erkek arkadaşımı bile bağımlısı yapmıştım normal nemlendirici olarak kullanıyorduk ama artık bıraktım.

    YanıtlaSil
  5. @tavsiyesever.. içerik maalesef ama pişik yaralarını ve güneş yanıklarını geçirdiği için kullanmaya devam ediyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...