23 Ağustos 2013

Avon Alışverişi..

Tatile gitmeden Avon temsilcisi olan yeğenimden merak ettiğim bir kaç şey sipariş etmiştim, gelirken onları da getirdi yanında.  Bazılarını kullandım, bazılarını daha denemedim ama alışverişten ve kullandıklarımdan bahsedebilirim.
Yeni seriden 2 adet oje ve bir göz farı aldım. Sanırım ismi Cosmic olacak ama yeni katalogda serinin adını bulamadım ama ürünler var yine. Bir de leopar-french nailart bantlarını aldım. Çok şirinler umarım uygulamayı becerebilirim, yeni katalogda 4.50 TL.

Farın rengini çok sevdim, kullanmaya başladım ama yazısını da ayrıca hazırlamak istiyorum o nedenle burada swatclamadım, daha sonra detaylı anlatacağım. Ama fiyatı yeni katalogda 22.50 TL. Avon far için çok fazla buluyorum bu fiyatı, o nedenle mutlaka neredeyse 2 katalogda bir olan indirimini bekleyin almak isterseniz.

2 adet oje, isimleri Cosmic Blue ve Fiery Sky. Bugün tırnaklarımda Fiery Sky var ve ne yazık ki oje beni hayal kırıklığına uğrattı. Yeni katalogda tanesi 6.20 TL. sanırım.

En hoşuma giden bu bantlar oldu, umarım sorun çıkmadan takmasını beceririm.

Oje topcoat kıvamındaymış, o nedenle bu görüntüyü yakalayana kadar 4 kat sürmem gerekti. Jel yapıda olduğu için de katların kurumasını beklemeden sürülürse jel baz topaklanma yapıyor. Neyse ki kuruma süresi korktuğum kadar uzun sürmedi.

İçinde kırmızı renkli ışıltılar olan güzel bir oje aslında ama başka bir rengin üzerine baz olarak sürmek lazım ve bu siyah alt tonu da olan kırmızıları kombinlemek oldukça zordur. Ya kendi rengine çok yakın bir renk bulmak lazım ya da siyahın üzerine sürmek lazım, diğer renklerde güzel görüneceğini ve rengin tam ortaya çıkacağını sanmıyorum. Tabi önerilere açığım.

Neyse ki en azından tırnakta boşluk görünmeden kapatabildim. Yoksa silip başka oje sürmek zorunda kalacaktım.

Avon ürünlerinin bazıları hakikaten hayal kırıklığı oluyor. Çok sevdiklerim de var tabi içlerinde ama bunlar da olmasa daha iyi olacak.
Sevgiler..


20 yorum:

  1. Aslinda bu yeni koleksiyonun farlarini merak ediyorum yorumundan sonra deneyebilirim aynen dedigin gibi bazi urunleri cok iyiyken bazilari felaket olabiliyor

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım :) Sabrından ötürü tebrik ediyorum 4 kat sürmek ne demek .. Maşallah her renk oje süper duruyor sende. Ben olsam çoktan elveda demiştim o ojeye ;)

    YanıtlaSil
  3. faraaa bayıldım canım , gozunde gormeyı cok ısytrrdım:)

    YanıtlaSil
  4. O far cok guzel gozukuyor canim. Yazisini yakin zamanda bekliyorumm :) gule gule kullan aldiklarini :)

    YanıtlaSil
  5. @dutyaprağı..kullanıyorum bu ara farı haftaya yazacağım yazısını..

    YanıtlaSil
  6. @makyajvealışveriş..çok teşekkürler.. bir kere de başka oje üzerinde deneyip beğenmezsem vedalaşabilirim hakikaten de.. :-))

    YanıtlaSil
  7. @kokoşkelebek.. haftaya yazısını hazırlayacağım makyajlı resim de eklerim :-))

    YanıtlaSil
  8. @kozmetikperisi.. renk çok güzel bence de..

    YanıtlaSil
  9. @balböceğiilekozmetik.. çok teşekkürler haftaya gelecek yazısı..

    YanıtlaSil
  10. Fara bayildim bende :)
    http://ebrumakeup.blogspot.com/2013/08/avon-trnak-bantlar.html?m=1 avon tirnak bantlarin yazisini bende yazmistim canim bu linkten ulasbilirsin (:

    YanıtlaSil
  11. @ebru... hemen bakıyorum yazıya çok teşekkürler bilgi için..

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, french bantalarını merakla bekliyorum post yayınlarsanız bununla ilgili çok sevinirim :) Hayırlı olsun güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. @misspoine.. çok teşekkürler en kısa zamanda uygulayacağım o bantları ben de merak ettim artık :-)) tabi yazısı da gelecek..

    YanıtlaSil
  14. 4 kat çokmuş ya:(Neyse sonuç olarak başarmışsın sürmeyi, farı çok merak ettim:) kırmızı oje de belki böyle nude bir rengin üzerine uygulanabilir gibi gözümde canlandı şuanda:)

    YanıtlaSil
  15. @evremedusa.. nude oje çok iyi fikir bir de öyle deneyeyim bakalım.. farın yazısı gelecek haftaya :-))

    YanıtlaSil
  16. Aldıklarını güzel günlerde kullan canım:)
    Bende bu seriden senin aldığın farı sürüp üzerine aynı serinin göz kalemlerinden galactic green ile eyeliner çekiyorum.
    Ortaya şahane bir görüntü çıkıyor.:)
    Avon temsilcisi olunca her ay bişeyler almadan duramıyorum.:)

    YanıtlaSil
  17. güle güle kullan :)
    Farı cok merak ettim doğrusu , bu renge bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  18. @melal.. Teşekkürlet ben de bir ara heray birşeyler alırdım şimdi o kadar sık bakamıyorum ..ama göz kalemlerini çok severim bir indirimde yakalarsam alacağım hepsini..

    YanıtlaSil
  19. @rafflesia.. Teşekkürler makyaj fotolarını hazırlıyorum yazı için :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...