4 Eylül 2013

Golden Rose Carnival 14 Numara..

Dün gece Kadıköy Belediyesi'nin Özgürlük Parkı'nda Yıldızlar Altınnda Tiyatro Festivali'ne gittik. Ali Poyrazoğlu Tiyatrosu Asi Kuş isimli oyunu sahneledi. Ben de uzun zamandır bu oyunu görmek istiyordum, böyle bir fırsat bulunca hiç kaçırmadım. Tabi kuyruk bekle falan biraz yorucu oldu. Ama oyunu çok sevdim, Ali Poyrazoğlu'nun oyunculuğunu çok beğenirim.


Oyunu da çok beğendiğim için burada bahsetmek de istedim. Bu oyunu kış aylarında, tiyatro sezonu süresinde bulursanız kaçırmayın derim.

Tabi eve oldukça da geç gidince yeni oje süremedim ben de hemen Golden Rose'un denemek istediğim Carnival serisinin 14 numarası ile süsleme yapabildim sadece.

Fenerbahçe'li değilim ama bu kombinasyona bayıldım. tırnaklarda cıvıl cıvıl durdu.

14 numara gerçekten çok başarılıymış. Bu hale bir katta geldi, 2. katı sürmedim kurumaz diye ama kolay kurudu. Tabi çıkartması folyo hariç neredeyse imkansız. Oje çıkıyor ama o minik parçalar tırnakta kalıyor.

Bu rengi canlanmak istediğinizde değişik renklerin üzerine deneyebilirsiniz. Ben en kısa zamanda bir de bordo üzerinde denemek istiyorum.

Son olarak günün yüzükleri.. Bershka'dan 5'li set olarak almıştım.

Sevgiler..




8 yorum:

  1. Çok yakışmış canım.Sarının bir başka tonunu almıştım bende.Koyu renkler üzerinde çok güzel durduklarını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş! bershkada da çok hoş şeyler var gerçekten. tam tarzında yüzükler bulmuşsun :)

    YanıtlaSil
  3. @makyajkelebeği.. Artık bol bol uygulama yaparız :)) sarının diğet tonunu görmemiştim ben bakayım on da

    YanıtlaSil
  4. @cansuselin.. Evet bu sezon hüzel takılar falan.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. carnivallardan pek hoşlanmama rağmen bu çalışmanı sevdim audrey yine süper olmuş çalışman bide laci üstüne olsaydı tam benlik olacaktı ama bu hali de güzel ki :D

    YanıtlaSil
  6. @morhastası.. Mavi üzerine yapmıştım dün ama flormarın mat lacisi üzerinde de süper durur haklısın onu da denerim :))

    YanıtlaSil
  7. ayy teşekkür ederim canım fb li olunca işte insanın aklına illa sarı lacisi olsa diye geliyor :))

    YanıtlaSil
  8. @morhastası.. :))) tahmin etmiştim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...