6 Eylül 2013

MUA Power Pout Color Intense Tint&Balm..

Kalem rujlara takmış durumdayım ve her markanınkini de mutlaka denemek gibi tuhaf bir isteğim var. En azından bulabildiğim markaları denemeyi istiyorum. MUA'da sevgili Derya sayesinde bulabildiğim markalardan biri ve son gittiğimde denemek için bu tupturuncu Justify isimli rengi aldım.
Formu Clinique, Loreal gibi markalar ile aynı, tombik bir kalem şeklinde.

Tint veya balm olarak geçiyor yani çok fazla pigmentasyona veya kalıcılığa sahip bir ürün değil. 

Yine ruju arkasından kıvırarak çıkartıyoruz. Bu tarz ürünler her zaman daha pratik oluyorlar.

Renk nefis parlak hatta neon bir turuncu ama dudakta asla bu şekilde parlak durmuyor. Daha çok dudağı hafif turunculuk vererek parlatıyor. Parlak ancak içinde sim olmayan bir ruj. Kalıcılığı çok fazla değil, bir şey yiyip içtiğimde çıkıyor. Ama gün içinde ruj tazelemezsem de asla bitmeyeceği için önemli değil bu kusuru.

Rengi dudakta da bu şekilde duruyor. Kokusu naneli sakız gibi ve tadı da aynı şekilde hafif naneli, ancak dudak şişirmek için kullanılan naneli ürünler gibi sanmayın çünkü öyle bir fonksiyonu yok. Nane kokusu ve tadı sürdükten sonra da hemen kaybolmuyor. Dudakta hafif bir serinlik hissi veriyor ama dolgunluk sağlamıyor.

Ben DBMSKozmetik'den aldım ve çok beğendim. İmkan olursa aklımda kalan diğer renklerini de almayı düşünüyorum. 
Sevgiler..

12 yorum:

  1. mutlaka diğer renklerini de almalısın ben çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. @kozmetikhikayeleri.. bulursam hemen alacağım zaten..:-))

    YanıtlaSil
  3. @senadursun.. çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan...bugün ben de MUA'dan sipariş verdim büyük indirim vardı..sabırsızlıkla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım. Tombik kalemleri çok seviyorum bende :)

    YanıtlaSil
  6. @nilgün..teşekkürlet muanın tr ye göndetim yaptığını bilmiyordum kaasız belasız bir an önce gelsinlet işallah :))

    YanıtlaSil
  7. @makyajkelebeği.. Teşekkürler ben de öyle sırada h&m kalemler var şimdi :)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan, merak ettim şimdi. Revlon'un kalem rujunu kullanıyorum pigmentasyon ve kalıcılık olarak çok memnunum. Revlon'da naneli.

    YanıtlaSil
  9. @sevdas.. Teşekkürler revlon alabileceğim bir yer bulursam hemen alacağım özellikle lalem rujlarına bayılıyorum

    YanıtlaSil
  10. çok tatlıymış cnm rengi ben de böyle hafif turunculuk veren rujları çok seviyorum. Güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil
  11. @melislicious.. Yaz aykarına ve yanık tene çok yakıltırıyorum bu tonları ben de teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...