8 Kasım 2013

Dior Bronzer kurtarma çalışması: Bir DIY

Ekim ayı bitenler yazısında yer verdiğim sevgili Dior bronzer pudram çok uzun zamandır benimle ve üzeri artık taşlaştı. Normalde gayet pigmentli ve yumuşacık bir bronzer olmakla birlikte artık ne fırçaya geliyor ne süngere. Atmaya da kıyamıyorum bir türlü, ben de buna bir kurtarma operasyonu yapayım dedim.
Baya kullanılmış ve hırpalanmış bir bronzer..

Kutularına bayılıyorum, çok sağlam ve şık. Aslında kadife bir de kesesi vardı ama çok tozlandığı için attım sanırım.

Eski seriden 02 numara. Açık tenler için daha uygun.

İçinde açıktan koyuya doğru çok güzel bir renk skalası vardı, ben açık renkli kısmını daha çok haşat etmişim.

İhtiyaçlar; bir adet hırpalanmış allık ya da pudra ya da bronzer, bir adet boş kap ve bir adet de karıştırma çubuğu.

Önce bronzer bir güzel parçalanır, ezilir ve karıştırılır.

Ezilen bütün parçalar güzelce boş kabın içine tıkıştırılır. Kabın içindeki kırıklar biraz daha ezilir ve güzelce sıkıştırılır. Aslında bunun içine biraz da alkol damlatsam tam olurdu ama bu şekilde loose powder denilen biçim kullanmak istiyorum. Bu tarz loose bir ürünü kullanırken ürünün dökülüp saçılması gibi bir sorun olabilir ama Sephora 45 numaralı mineral pudra fırçası ile çok düzgün ve temiz uygulama yapılabiliyor. 

Tabi artık bronzer değil, ışıltılı şeftali tonlu bir allık oldu kendisi ve renginden de çok memnun kaldım.

Bu şekilde taşlaşan ürünlerinizi parçala-böl-loose hale getir-sıkıştır yöntemi ile yeniden değerlendirebilirsiniz. Bir tane de yine böyle taşlaşan bir Dior pudram daha var, ona da aynı işlemi uygulayacağım çok yakında.
Sevgiler..

14 yorum:

  1. Çok güzel olmuş rengi canım yepyeni allığın hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzel olmuş canım. Güle güle kullan yeni allığını. :)

    YanıtlaSil
  3. çok faydalı bir yazı olmuş:)) sonuçta çıkan renk de çok hoş görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. süper olmuş.ben de biriktiriyorum böyle ürünleri birgün oturup sabahtan akşama üretime geçicem :)

    YanıtlaSil
  5. @senabilen.. Teşekkürler şekerim :))

    YanıtlaSil
  6. @gizemgider.. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  7. @nilgün.. İyi oluyor böyle sanki yeni bir allık almış gibi oldu :)) ziyan olmasınlar dimi

    YanıtlaSil
  8. @begumsalurvan..teşekkürler canım değişik oldu eski rengine göre iyi oldu :))

    YanıtlaSil
  9. Aslında ürünün üzerinden koli bandı ile bastırıp çekilse üstündeki taşlaşmış kısım gidiyor ben bazı pudralarıma uygulamıştım toz haline getirmekten daha iyi oluyor. Bilmişlik taslıyor gibi görünmek istemem lütfen yanlış anlamayın pudramıda yapıcam dediğiniz için söylemek istedim. Blogumda sizi görmekten mutluluk duyarım eger gelirseniz

    YanıtlaSil
  10. Sana has bir renk olmuş valla, dışarda arasan bulamazsın

    YanıtlaSil
  11. @shiva.. O yöntemi biliyorum bunun koli bantlık bir durumu kalmamıştı artık :)) blogun olduğunu bilmiyordum hemen izlemeye aldım :))

    YanıtlaSil
  12. @luna.. Evet aynen hem de renkler karıştığı için daha kullanışlı oldu böyle :))

    YanıtlaSil
  13. Yeni olusan renk cok hos duruyor. Benim de flormarin 5li paletinden en cok kullandigim renk nedense taslasti. Ben de mi boyle yapsam acaba :)

    YanıtlaSil
  14. @balböceğiilekozmetik.. Daha önce de kullandım bu yöntemi işe yarıyor :)) yap tabi yeni bir pigmentin olur :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...