20 Kasım 2013

Rimmel London Apocalipse Lip Gloss Eclipse...

Bu ay Watsons kataloğunda ilk dikkatimi çeken şey Rimmel London Apocalips glossların 3 adet yeni renginin gelmiş olmasıydı. Çok Apocalips aşığı bir insan değilim ama yine de bu aşağıdaki rengi görür görmez çok beğendiğim için kesinlikle almak istiyordum.
Dışarıdan görülen renk harika..


304 Eclipse.. Diğer renkler de Nude Eclipse ve Across the Universe..

Rengin görünüşü..

Swatch bu şekilde.. Koyu renk taşma tehlikesi var..

Görüldüğü gibi hafif taşma yapmış yine sinir bir durum ama rengin güzelliği için katlanacağım.

Diğer 2 rengi alıp almamakta kararsız kaldım ama almayı düşünürseniz bu ay Rimmel London Apocalipse ürünlerinde indirim var, 14 TL den 10 TL.'ye düşüyor.
Sevgiler..


12 yorum:

  1. renk bi harika! Ayrıca dudağınıza çok yakışmış...:)sevgilerimle...
    http://thebeautyofsakura.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Evet renk harika! güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Rengi güzelmiş Watsons'a gidersem baksam iyi olur.

    YanıtlaSil
  4. Tam bir sonbahar gece rengi, harika olmuş,

    Sevgilerle
    sedefinevreni@blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Dudak kalemiyle çerçeveleyip sürersen sonradan taşma durumunu engellersin aklında bulunsun :) Güle güle kullan çok hoş bir renkmiş :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım.Bugün bende baktım bu renge.Watsons çalışanı yeni renkler gelmedi diye ısrar edince kararsız kaldım almakta...
    Bende apocaliptic renginde aynı bulaşma sorununu yaşıyorum ne yazıkki.

    YanıtlaSil
  7. @sakurazrnsen.. Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  8. @didemşimşek.. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  9. @zuhalgündoğdu.. Evet yeni renklere bak mutlaka

    YanıtlaSil
  10. @sedeferhan.. Teşekkürler gerçekten öyle :))

    YanıtlaSil
  11. @ceydabyjade.. Glossla kalem kullanmayı sevmiyorum ama mecbur süreceğim tabi :))

    YanıtlaSil
  12. @makyajkelebeği.. Teşekkürler watson çalışanları bana da aynısını yaptı :)) onlara inanırsak hiç bir şey alamayız

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...