16 Mart 2014

Günün Ojesi, China Glaze Running in Circles..

Günaydın, herkese iyi haftalar. Umarım acıları yaşamadığımız ve birbirimize anlayış gösterdiğimiz bir hafta olsun bu artık. Geçtiğimiz hafta çarşambadan itibaren çekiliş sonucu hariç yazı yazmak istemedim, o nedenle çok yazı birikti yine, özellikle de ojelerin birini çıkarıp birini sürdüm çok oje var sırada bekleyen. Tabi geçtiğimiz hafta sonu için de programlanmış etkinliklerim vardı mesela Güzellik ve Bakım Fuarı ve Cupcake yapım Atölye çalışması gibi, bunlara da katıldım , yazıları hafta içinde burada olacak.

Hemen Güzellik ve Bakım Fuarı'na giderken sürdüğüm oje ile başlayalım, China Glaze Cirque de Soleil koleksiyonundan, Running in Circles isimli şahane, parlak yeşil renkli bir oje, zaten fuarda bütün Tanaçan Kozmetik ekibinin dikkatini de çekti. 

Sürümü çok kolay, simli duracakmış gibi yapıp tamamen pürüzsüz bir bitiş veriyor ve çabuk kuruyor. Çıkartırken folyo veya yüksük istemese bile baya bir ovarak çıkarmak zorunda kaldım. Ama asetonlu pamuğu 15-20 sn. tırnak üzerinde bekletip, öyle çıkartırsanız daha kolay çözülüyor. Maalesef fuarda Cirque de Soleil koleksiyonundan başka renk bulamadım ama değişik koleksiyonlardan beğendiğim 6 tane ojeyi koleksiyonuma kattım. 

 Bu arada Anadolu Yakası, müjdemi isterim, China Glaze 21 Marttan sonra Kadıköy Gratis'e geliyormuş, fuarda bunun da haberini aldım. Şimdilik sadece Cevahir AVM içindeki Gratis'de bulunuyor ama yavaş yavaş yayılacaklarmış. Umarım günün ojesi hoşunuza gitmiştir. Fuarda neler olduğunun detaylı yazısını da hemen yazmaya çalışacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...