3 Nisan 2014

Bitenler Mart...

Zaman çok çabuk geçiyor, Mart ayı da bitti ve yeni bir bitenler yazısı yazmak zamanı geldi. Bu ay da epey ürün bitirdim ve yenilerini açtım. Hemen bakalım neler bitmiş.



Neutrogena günlük peeling, bunu oğlum kullanıyor, ona ne versem kullanır zaten ama bu daha çok genç ciltler için bir ürün, bana uygun değil. Rosense nem maskesi, pek etkisini göremediğim bir ürün oldu, en sonunda normal krem gibi kullandım ve bitirdim. Avon duş jeli, kokusu harikaydı ama çabuk bitti. Bioderma Sebium, bunu da oğlum için alıyorum, onun teenage cildine daha iyi geliyor. Bioderma Sebium peeling, bunu da ortaklaşa kullandık, hafif cildi tahriş etmeden peeling yapan bir ürün, kokusu da limonlu gibi, yine alınabilir.

Raen güllü tonik, burada yazısı var. FlorMar CC krem, bunlardan oldukça memnunum, bir tane daha bitti bu ay. Wellmax Hyaluron gündüz/gece anti-age serum, oldukça güzel, kokusuz bir serum, çok memnun kaldım yenisi alınabilir, detaylı yazısını da yazabilirim.  Yes to.. markasının Blueberry serisinden göz kremi, çok aman aman bir fayda görmedim, yenisi alınmaz. Nivea göz makyajı temizleyicisi, çift fazlı, fazla yağlı his bırakmayan bir ürün, beğendim.

Acnecinamide makyaj temizleme sütü, yazısını burada yazmıştım. Anneler günü indiriminden yeniden alacağım. Benri aseton, bütün asetonlar içinde Benri ve özellikle koyu renk ojeler için olanlar favorim, evde stok var. Giovanni durulanmayan saç bakım kremi, saçımı bir süre güzel kokutmaktan başka pek bir işlevini görmedim, yine de içeriği temiz alınabilir. Avon el kremi, güzel, hemen emilen bir krem ama miktarı fazla zor bitti. Essence el ve tırnak kremi, bunu çantama attım ve gün içinde kullandım. Güzel, kokusuz ve kolay emiliyor, yine bulursam alabilirim.

Goat's milk yüz serumu sanırım Lila Kutu'dan gelmişti, çok beğenmedim, zorla bitti. Rebul kolanya, çok kolonya insanı değilim ama arada kullanıyorum. Adını hatırlamadığım bir saç kremi, kutulardan gelmişti yine, fena değil ama almak gereksiz. Perricone MD yüz yıkama jeli, güzel beğendiğim bir jel oldu, çok güzel bir kokusu yok ama etkisini sevdim. Bu kadar pahalı olmasa alırdım. Dalistyle parfüm, sevdiğim parfümlerden biri.

Muhtelif ıslak mendiller ve makyaj temizleme mendilleri. Özellikle yüzümde beğenmediğim, çok sert gelen Cala mendilleri fırça temizlerken çok başarılı buldum.

Temsili olarak pamuklar, daha çok bitti aslında.

Cyrene saç maskesi, doğal ve saçı yumuşacık yapan bir maske seviyorum. Balmi dudak balmı, çok yumuşak olduğu için çabuk bitiyor. Garnier kafeinli göz altı roll-on'u, gün içinde göz altlarıma biraz sürüyorum bunları hem serinlik veriyor hem de şişliği biraz alıyor. Wellness Beauty duş jeli, sanırım Rossmann'dan almıştım kokusu çok güzeldi. Fouf Dead Sea soft mud krem, sanırım vücut kremiydi, çabuk bitti zaten. Şimdi bu markaya ait değişik bir kaç ürün deniyorum, tam bir fikrim olunca yazacağım. Sephora göz makyajı temizleme suyu, çift fazlı bir ürün, hafif yağlı bir etki bırakıyor ama temizlemesini beğendim.

Konjac sponge, ilk aldığım konjac, 6 ayı geçti kullanalı etkisi biraz azaldı, yenilerini de aldım atıyorum. Rebul krem testerları, karar veremedim iyi mi kötü mü. Lush Ylang ylang özlü katı saç bakım kremi, pek kullanamadım, kaskatı olmuştu atıyorum. Rival de Loop oje düzeltici, çok çabuk kurudu, bir daha almayacağım. Essence My Base makyaj bazı, renkli olmasına rağmen başarılı bir bazdı ama üretimden kalktı sanırım.

Güzellik ve Bakım Fuaı'nda verdikleri Skin79 BB krem testerları, bütün Kore yapımı BB ler gibi gri alt tonlular, çok beğenmedim ama en kayda değer olanı altın renkli olandı.

Testerlar, çok kayda değer bir şey yok. Ovex saç bakım maskesini ayrıca yazacağım.

En son olarak Kenzo Amour parfüm, nihayet bitti. Çok güzel bir koku ama sonlara doğru sıkılıyorum artık aynı kokudan.

Evet mart ayı bitenler de bu şekildeydi, bitenler torbama nisan için yeni ürünler atmaya başladım bile ben. 
Sevgiler..

18 yorum:

  1. Baya ürün bitirmişsin.

    Ben de Raen güllü toniği ve Flormar CC kremi merak ediyorum. Elimdekileri azaltınca şans vermek isterim.

    YanıtlaSil
  2. @zehra... evet düzenli kullandım azmettim bitirdim :-)) ikisi de başarılı ürünler tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  3. Flormar CC kremi merak ettim. Konjac sponge ile ben pek anlaşamadım. Pek bir artısını görmedim açıkçası. Zararı olmadı ama faydası da yoktu bana göre. Tekrar almam sanırım. Güzel ürünler bitirmişsin eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. @zuhalgündoğdu.. flormar cc iyidir menun kaldım.. konjacın da yüzümde bıraktığı parlaklık temizlik hissini seviyorum o nedenle yeniden aldım :-))

    YanıtlaSil
  5. Off off baya bi bitenin car yenilere yer acilmis:)) cala mendili bende sevmedim:(

    YanıtlaSil
  6. ne kadar çok ürün bitmiş :)) her bitenler yazında tekrar hayrete düşüyorum:))) tebrikler:))

    YanıtlaSil
  7. miss gibi :D Ne güzel bitti çöpe atıp rahatladın tatlışımm<3 anneler gününe gelir diğer yenileri :P

    YanıtlaSil
  8. Ne çok bitirmişsin darısı başıma.Aklıma hiç kullanmadığım bir dolu numuneyi ve Essence bazı getirdin.Bir bitirilecekler kutusu daha yapmam gerek sanırım.
    Welness duş jellerini koklamadan geçemiyorum bende.Fiyatlarıda çok uygun :)))

    YanıtlaSil
  9. Bende bu aralar konjac süngerini kullanuyorum suan ekstra bir fark goremedim bakalım 3 aylık omrunde birsey katar mı cildime. Bioderma h20 <3
    Baya şey bitmiş gene, gelsin nisanlar :))

    YanıtlaSil
  10. maşallah ne cok urun bıtmıs*-*

    banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  11. @makyajlıkareler.. evet ya yüzüme çok sert geldi...

    YanıtlaSil
  12. @begumsalurvan.. teşekkürler canım.. :-)) düzenli kullanma sonucu diyorum hep ben..

    YanıtlaSil
  13. @madamekokoş.. evet yaaa anneler gününe hazırlık yapmak lazım..

    YanıtlaSil
  14. @filizşahin.. evet öyle bir düzen yapmak ve sürekli düzenli kullanmak şart.. wellness i e yine bir gittiğimde alacağım..

    YanıtlaSil
  15. @yabanmersini.. ben ilk kullandığım andan itibaren çok sevdim konjacı biraz daha dene bence.. evet nisanda da bitirmeyi planladığım baya ürün var..

    YanıtlaSil
  16. @thebircan..evet güzel bitti bu ay yine :-))

    YanıtlaSil
  17. maaşallah maaşallah.. Bu kadar çok ürün nasıl bitmiş? her zaman olduğu gibi keyifle okudum....

    YanıtlaSil
  18. @demettokgöz.. teşekkürler beğendiğine çok sevindim :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...