16 Nisan 2014

China Glaze Def Defying..

Güzellik ve Bakım Fuarını ziyaretimde Tanaçan Kozmetik satndında bulamadığım Cirque de Soleil koleksiyonu Selim Bey büyük bir nezaketle fuar sonrası buldu ve bana  mail attı. Ben de eksik kalan 4 ojeyi almak istediğimi belirtince,  ojeleri hemen bana kargo ile iletti. O ojelerden ilk göstermek istediğim muhteşem bir bahar rengi olan Def Defying isimli fıstık yeşili oje. Hazır havalar ısınmış ve güneşlenmişken bu güzel ojeden bahsetmemek olmaz tabi.

Ojenin sürümü o kadar kolay ki adeta tırnağımda kayıyor. Bitişi de parlak olduğu için çok hoşuma gitti. yalnız gece 2 kat sürdüğüm ojeyi sabah 3 kata tamamladım, o şekilde örtücülüğü daha iyi geldi bana. 

Bu ojeyi bu bahar ve yaz aylarında çok sık kullanırım gibi geliyor. Ayrıca mutlaka bununla bir de nail art yapmak istiyorum. Nail art uzmanı sevgili yeğenim mayıs ayında ziyaretimize geliyor, kendisine bu oje ile bir çok nail art çalışması hazırlattıracağım, harika olacaklarına eminim.

China Glaze'in en bayıldığım koleksiyonlarından biri olan Cirque de Soleil'i bu şekilde ve gayet uygun bir fiyata tamamladığım için de çok mutluyum ayrıca, Selim Bey'e ve Tanaçan Kozmetik'e de teşekkür ediyorum hem fuarda hem de fuar sonrası gösterdikleri yakın ilgi için.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. wuuhuuu renge gel ne kadar farklı çimen gibi :))

    YanıtlaSil
  2. @hazelçelik.. ayy ben de önce çimen demiştim sonra fıstığa çevirdim renk daha çok benziyor diye :-)))

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok güzelmiş :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. dediğin gibi tam fıstık rengi :) harika görünüyor

    YanıtlaSil
  5. @güzelliknehri.. teşekkürler canım.. :-))

    YanıtlaSil
  6. @thebircan.. evet biraz öyle dimi :-))

    YanıtlaSil
  7. @emirkokusu.. :-)) evet tam fıstık..

    YanıtlaSil
  8. @mehtapuluışık..:)) evet dimi çok hoş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...