2 Mayıs 2014

Golden Rose Combo..

Golden Rose'un yeni çıkardığı Color Expert ojelerden 24 numaradan burada bahsetmiştim. Şimdi yine seriden çok beğenerek aldığım, aslında tabi ki bir sonbahar-kış rengi olan ama benim dayanamayıp hemen sürdüğüm 32 numarayı göstermek istiyorum. Kendileri içinde minik minik ışıltılar olan şahane bir bordo, o ışıltılar güneş altında pırıl pırıl parlıyor. 
Bu kadar ışıltı bana yetmez diyenlerdenseniz benim gibi yanına bir de yine Golden Rose Holiday koleksiyonundan 58 numarayı veriyoruz. Kendisi mat tabanlı ama üzeri yine ışıl ışıl kum efekti bir oje. Bu ikiliyi sonbahar gelene kadar rafa kaldırdım, ama sonbahar-kış mevsiminde sık sık kullanmayı düşünüyorum.

Color Expert serisi yazmıştım daha önce de, çok beğendiğim bir seri oldu. Renkler canlı, parlak ve kalıcı, fiyatı da uygun. Bütün seriyi toplamamak için hiç bir neden göremiyorum. 
Sevgiler..

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...