11 Eylül 2014

Beebeauty lipbalm..

Günaydın. Gratis tarafından bir etkinlikte hediye edilen BeeBeauty lip balmı milyon tane lip balm olmasına rağmen yaz için kullanıma açmıştım. Bu lipbalmlar özellikle şirinlikleri ile de dikkat çekiyor bu arada.
Bendeki üzerinde çocukluk aşkım ve hala favori çizgi film serisi sevimli kahramanlardan yani asıl adı ile Looney Tunes Bugs Bunny ve kız arkadaşı var. Bunların bir de Twitty'li olanı var. 

İçindekiler gayet temiz görünüyor ve ürün Türk malıymış yani herhalde Gratis için Türkiye'de üretildi demek, bu da bir şeydir.

Kabı da çok şirin, umarım o kağıt sonuna kadar soyulmaz.

Lip balm ise yaz için biraz yağlı geldi bana, ağzıma tat gelmiyor ama bir yağlı his var. O nedenle ilk zamanlarda sadece  yatarken kullandım ama şimdi evde sürekli yanımda duruyor.  Gece için TBS lipbalmlarına geçme zamanı geldi.  Kokusu ilk açtığımda güzeldi, sanki hafif bir vanilya kokusu var gibiydi ama şimdi o kokuyu alamıyorum.

BeeBeauty ürünlerini bütün çeşitleri ile Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Üstelik de sık sık Gratis'in yaptığı indirimler sayesinde daha da ucuza almanız mümkün oluyor.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. @fulyaküçükaksoy.. evet tam senlik :-))

    YanıtlaSil
  2. şekli çok güzelmiş. lip balm aşığı olarak ilk indirimde alacağım. Ama kokusunun hemen kaybolması dezavantaj oldu sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sinempehlivan.. evet ben de bütün lipbalmları toplamak istiyorum eve çok fenaa :-))

      Sil
  3. ben de kızarkadaşın ı almıştım bayıla bayıla kullanıyorum şimdiden gidip üçünden de stoklamayı düşünüyorum kış için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @günlükyaşamım.. evet kış için iyi bir dudak nemlendiricisi bence de..

      Sil
  4. yaaaaa cok severim ama ben bu tavsani :D Bugs Bunny rules :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vivamakyaj.. :-)) evet hala maceralarını çok severek izliyorum..

      Sil
  5. @edamamo.. bu aralar hele sürekli kullanıyorum gayet iyi..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...