15 Aralık 2014

Clinique online store alışverişim..

Geçtiğimiz hafta yılbaşı endeni ile Clinique online mağazasında türlü indirim ve fırsatları görünce çok istediğim Black Honey set ve Chubby Stick allık almak için hemen bir alışveriş yapayım dedim.
clinique
Clinique online mağaza biraz yavaş, perşembe verdiğim sipariş sanırım salı günü elime ulaştı, tabi bunun bir kısmı da kargo firmasının yavaşlığından o ayrı.
Toplu olarak bakarsak; Clinique online mağazaya özel Black Honey set 59 TL. idi. Ayrıca bir ürün alana içinde tek başına 79 TL. olan Chubby Stick allık da olan yine online satışa özel Best Seller set 99 TL.'ye düşüyordu, hemen onu da aldım tabi. Set normalde tek alınırsa 271 TL. bu şekilde çok uyguna geliyor.

clinique eye pencil

Best Seller setin içinde baya bir ürün var. Öncelikle normalde 54 TL. olan tam boy bir kalem, "Cream Sharpers for Eyes" Black Diamond isimli göz kalemi var.

clinique high impact mascara

Deluxe boy Clinique'i meşhur maskarası High Impact var ki bu boyu bile uzun zaman gidiyor. Bu maskara eskiden bende göz yaması yapıyordu, bugün denedim yapmadı, umarım böyle devam eder de kullanabilirim.

clinique chubby stick super strawberry

Yine normale göre ufak ama aslında yine zor bitecek bir Chubby Stick ruj, bende olmayan bir renk Super Strawberry, bu da çantada taşımaya çok uygun bir boy bence.

clinique

Göz kalemi ve chubby'nin swatchları. kalem çok net bir siyah, siyahı makyajda pek kullanmıyorum ama bu sevmiyorum demek değil tabi. Gece içi falan gayet kullanılır bir ürün. 

clinique airbrush concealer

Yine tam boy bir ürün, airbrush concealer. Bu ürünü de meşhur Clinique'in ve normal fiyatı 79 TL.

clinique airbrush concealer

Kapatıcıdan çok aydınlatıcı havasında ama kapatıcılığı da fena değil. Çok yorgun olduğumda göz altlarım çok mor oluyor, o zaman daha yoğun kapatıcılığa sahip bir ürün kullanıyorum ama normal zaman için bana yeterli olacaktır.

clinique black honey set

Rengine bayıldığım, almalara doyamadığım Black Honey set, minicik ama oje hariç her şey tam boy ve artık ayrı ayrı da satışları yok  bunların. O nedenle bu set bonus oldu bana. 
clinique black honey swatches

Sırayla kalem, parlatıcı ve rujun swatcları. Kalemin rengine çok aşığım çok, daha önce yine böyle bir setten çıkan kalemim bitmek üzereydi o nedenle bu kalem harika oldu.

Ürünlerin yorumlarını tek tek yapmamı istiyorsanız lütfen yorum bırakın. Tabi burada göstermediğim Chubby Stick allık, Black Honey oje ve cilt bakımı ürünlerinin yorumu gelecek ama onun dışında tek tek yazsam mı karar veremedim.
Sevgiler..

26 yorum:

  1. Benim siparişim de perşembe günü geldi. Yazısını yazayım bende :)) Cok güzel bir alışveriş olmus:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet evet hemen yaz hatta :-))

      Sil
  2. Ooooo canım harika bir alışveriş olmuş, hepsini güle güle kullan :)
    Kalanları ayrı ayrı ele al bence özellikle allığı merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina teşekkürler.. allık gelecek yazısını hazırlıyorum bile :-)) diğerlerini de yazmaya çalışırım :-))

      Sil
  3. Çok uygun fiyata gelmiş ürünler Güle güle kullan cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet gerçekten uygundu teşekkürler :-))

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan canım, ben de geçen yıl böyle bir alışveriş yapmıştım Clinique 'ten; özellikle Black Honey setini çok sevmiştim sayende tekrar hatırladım; özellikle sonbahar ve kış makyajlarına çok yakışan renkler bence dudak ürünleri. Ve o göz kalemi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beatheo teşekkürler hakikaten nefis bir rengi var o serinin niye ayrı satılmaz anlamıyorum :-(

      Sil
  5. Öncelikle çok çok teşekkürler... Sayende Black Honey kalemi kaçırmadım :))
    Şimdiye kadar kullandığım en en güzel kalem rengi!!
    Yazını okumayı bitirmeden verdiğin linkten siparişimi verdim, bakalım kaç günde gelecek :))
    Sevgiler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşen çok memnun oldum kaçırmadığına gerçekten seveni çok ve harika bir renk :-)) umarım çabucak gelir siparişin sevgiler :-))

      Sil
    2. Oje de çok güzel görülüyor gerçi biraz problem yaşamışsın ama renk için katlanacağız artık ;))
      Şimdiden iyi yıllar :))
      Sevgiler..

      Sil
    3. @ayşen evet renk için değer yani ne yapalım.. teşekkürler senin de yeni yılın kutlu olsun şimdiden..

      Sil
  6. İyi günlerde kullan :)
    Bende pazar günü sipariş verdim çoook karlı bir alışveriş yaptım :)
    Kargom bugün yola çıkmış yarın elime ulaşır herhalde o zaman bende yazısını yazacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @limonlukek teşekkürler evet böyle setler almak hem karlı hem de bir sürü ürü deniyoruz içinde:-)) yazını bekliyorum..

      Sil
  7. ayy bu clinique setlerde gözüm kaldı, sepete atıyorum geri çıkarıyorum sonra bi daha atıyorum filan :D bu gidişle alıcam gibi:)) güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @özlemlekelebeketkisi hahah ben de uzun süre öyle yaptım sonra bir baktım almışım...teşekkürler canım..

      Sil
  8. Güle güle kullan canım.Black Honey sette en çok dikkatimi çeken kalem ve ruj oldu benim.Geçen yılki party flavours içindeki kalem sanırım.Renk böyleyse hemen kullanmayım bende :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin teşekkürler kalem harika ruj düşündüğün kadar renk vermiyor yazacağım yakında ikisini de ayrı ayrı..

      Sil
  9. cok guzellermiş gulegule kullan :) mimledim seni bu arada sevgiler opuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bricitcous teşekkürler canım :-)) bakıyorum mime hemen..

      Sil
  10. hepsini Güle Güle kullan süper bir alışveriş olmuş :)) Clinique ten online alişveriş yapmayı çok seviyorum setleri çok Avantajlı oluyor özellikle de Yılbaşı zamanı ;) bende az önce alışveriş Yaptım bakalım ne zaman gelecek.aslında benim şimdiye kadarki tüm alışverişlerim çok hızlı geldi belki yılbaşı zamanı yoğunluk vardır o yüzden öyle gelmiş olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikhikayeleri teşekkürler.. evet doğru yılbaşı üstü sıkışmış olabilirler biraz.. umarım seninki çabucak gelir şimdiden güle güle kullan..

      Sil
  11. okumadan sadece 2 gün dayanabildim hahahah :) hepsini güle güle kullan <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...