23 Ocak 2015

Essence çantasından çıkanlar..

Sevgili Elif'in burada bahsettiğim etkinliğinde Essence tarafından gönderilen kozmetik çantasının içini inceleyelim şimdi, Kozmetik dedin mi akan sular duruyor zaten, hemen her şeyi bırakıp başlıyorum onları kullanmaya. 
Essence


Essence uzun süredir ülkemizde ve ben de çoğu ürününü zevkle kullanıyorum. Bu çantanın içinden de yine çok hoşlandığım tarzda ama her nasılsa oje hariç bende olmayan ürünler çıktı. Essence standının tamamına yakını bizim evde olduğu için tabi bu şaşılacak bir durum aslında.

essence

Önce göz farından başlayalım, kendisi hafif sedefli bir şampanya rengi. Baz renk olarak da kullanılabilir, kaş altına ışıltı vermek için de. Adı cappuchino please..

essence alla about cupcake

Essence'in eski seri rujlarından en meşhuru all about cupcake, bende yoktu, defalarca elim gitti ama almadım bir türlü. Sonunda benim oldu, övüldüğü kadar da varmış çok beğendim.
Stay naturel göz altı kapatıcısının da seveni de sevmeyeni de çok, deneyeceğiz bakalım.

essence do you speak love

Essence'in en güzel kırmızı ojelerinden do you speak love, bende var. Mutlaka oje yazılarımın içinde de vardır. O nedenle çekilişe gidecek bu oje.

essence

Üstten sırası ile, all about cupcake ruj, XXL lipgloss nude kiss ve tekli far.


essence stay naturel concealer

Kapatıcının soft nude rengi de bu şekilde, cilt tonuma uygun, dokusu da fena değil. Bakalım denedikten sonra yazacağım. Numarası 03'müş.

Elif'e ve Essence'e çok teşekkürler.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. güle güle kullan :) o farın rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @meralünal teşekkürler tam joker bir renk :))

      Sil
  2. Stay Natural'ı ben kullanmıştım. Kızarıklıkları güzel kapatıyor ama sivilceleri tamamen kapatamıyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nergiskaraman evet sivilceler için yeşilimsi bir corrector ile beraber kullanıyorum..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...