5 Ocak 2015

Günün Ojesi Essence Caught in the Middle..

Hafta sonu Gratis'e yeni gelen Essence Good Girl Bad Girl koleksiyonundan instagram hesabımda gösterdiğim gibi bütün ojeleri, 2 ruju ve bir de parfümü almıştım. Hala daha alışveriş yazısını da yazacağım ama hemen koleksiyonun en çok dikkat çeken ojesi "leather effect" Caught in the Middle ı göstermek istiyorum.
Essence good girl bad girl
Bence hafif yapılı bir dokulu oje kıvamında, leather effect olarak evet ilk sürüldüğünde çok güzel parlıyor ve tam olarak o hafif kırışmış ve parlamış deri görüntüsünü veriyor. Ama o kadar dayanıksız bir oje ki 2-3 saat içinde oje tırnak uçlarından soyulmaya ve açılmaya başlıyor.  İlk sürüşte 2 kat gayet yeterli ama sonra parlaması gidip, açılmalar başlayınca mutlaka yama yapmak gerekiyor.
Sürümünü de dikkatli yapmak lazım yoksa dalga dalga durabiliyor.
Kısaca koleksiyondan denediğim ilk ojeyi çok sevemedim, olsun daha sırada 6 renk daha var sanırım..

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Alınanlar denenmeye başlamış. Çok hoş bir görüntüsü var ojenin ama tabi dokusunu bilemedim. Dediğin gibi bu tarz dokulu ojelerde çizgilenme ya da tırnak kusurlarını belli etme gibi sorunlar oluşabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahmeral evet hemen başladım sürmeye :-)) normalde dokulu ojeleri çok severim ve çok da kalıcıdırlar ama bu değişik çıktı böyle..

      Sil
  2. çok merak ediyorum bu seriyi ama henüz çevremdeki hiçbir reyonda göremedim bakalım ne zaman gelecek :( dayanıksız ojelere tahammülüm yok. 1 günlüğüne bile sürsem hemen soyulmasına sinir oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet o tırnak uçlarından soyulmuş görüntü çok kötü duruyor sanki bir kaç günlükmüş gibi :-((

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...