8 Ocak 2015

Topicrem Lansmanı..

2014'ün son haftası Gülten ve Özlem Hanımların daveti ile Yeniköy Sırçacı14'de gerçekleşen Topicrem'in yağlı ciltlere özel AC serisinin tanıtımına katıldım. Topicrem'in övgüsünü çok duyduğum için bu tanıtım benim için özellikle önemliydi.

topicrem facebook sayfasından alıntıdır.
Topicrem'in AC serisi 3 üründen oluşuyor ve özellikle akneli, ergen cildi için de uygun olduğu belirtilmiş. 

topicrem facebook sayfasından alıntıdır.

Mekanda hazırlanan masadaki yılbaşı/kış temalı detaylar, özellikle de kardan adamlı tabaklar çok şıktı, hepimizin dikkatini çekti. Yeni yıl ev partilerinde kullanılabilecek harika bir fikir bence.

topicrem

Masadaki diğer detaylar da harikaydı, soğuk bir İstanbul gününde arkadaşlarımla hem çay içip sohbet etme, hem de çok güzel bir ürün hakkında bilgi edinme şansı buldum.

topicrem

Kahvaltı sonrası gelen meyve ve tatlı ikramı da çok hoştu.

topicrem facebook sayfasından alıntıdır.

Yine yılbaşı temalı bir pasta, şahane görünüyor.


topicrem

Etkinlik sonrası yeni AC serisi deneyimlememiz için verildi. Sivilcelerinden oldukça şikayetçi olan oğlum serinin yıkama jeli ve AC Active Care kremini hemen kullanmaya başladı. Şu anda kullanmaya  başlayalı  2 hafta olmasına rağmen yüzündeki o sivilcelerden kaynaklı kırmızılık azaldı ve çok iltihaplı sivilceleri de sönmeye başladı. Daha detaylı olarak da yazacağım tabi etkilerini.
topicrem facebook sayfasından alıntıdır.

Bu da toplu halde resmimiz.

Topicrem yetkili eczanelerde ve online dermokozmetik sitelerinde satışta bulunuyor.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. keyifli bir gündü, fotoğraflarına da bayıldım yine her zamanki gibi...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk evet canım buluşmalar hep keyifli geçiyor :-)) bu sefer biraz hile yapıp Topicrem'den güzel resimler aldım :-))

      Sil
  2. Özenli sunumuna hayran kaldığım bir etkinlik oldu.Ürünleri de severek kullanıyorum şimdilik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ben de bayıldım ve oğlumun sivilcelerinin üzerindeki etkisini çok sevdim..gerçekten işe yaradı çocuğumun sivilceleri hafifledi..

      Sil
  3. cok guzel bir etkinlik olmus canım:) ozellikle masa suslemeler harika bir consept yaratmıs bence. normal karma kuruya donuk ciltler icin urunleri var mı acaba topikremi cok duydum merak ediyorum bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricitconus yılbaşı konseptine de uymuş harikaydı hakikaten.. bu tanıttıkları yağlı akneli ciltler için olan serileri, kuru ciltler ve her çeşit cilt için de bir sürü ürünleri var.. benim bronzer ve canlandırıcı serumlarında aklım kaldı mesela :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...