5 Şubat 2015

MUA Lip Laquer Kooky..

Geçe hafta sevgili Pellini'den gelen hediyeler içinde dikkatimi en çok çeken tabi ki bu ününü çok duyduğum MUA lip laquer oldu.
mua lip laquer kooky
MUA'nın bu son derece mat ve son derece kalıcı lip stainlerini ben biraz Lime Crime'a benzettim. Onun da aynı şekilde hiç çıkmayan ve mat duran bir stain serisi var. Velvetine diye geçiyor, bendeki rengi suedeberry, bunu yazdım sanıyordum ama yazmamışım galiba, yazacağım.

mua lip laquer kooky

MUA kolayca uygulama yapılacak şekilde sünger aplikatöre sahip ama kolaylık orada sona eriyor. Çünkü bu uygulanırken oldukça ıslak ve akışkan likit ruju diyeyim artık dikkatli sürmezseniz her yere dağılıyor ve üstelik de çıkmıyor bir de..

mua lip laquer kooky

Renk tam anlamı ile şahane hatta şahane ötesi ama uygulamada çok dikkat istiyor dediğim gibi, kenarlara topaklanma yapmasın diye yavaş yavaş sürmek lazım. Dudağa sürüldükten 1 dakika sonra kupkuru oluyor, daha sonra ne yersen ye ne içersen iç asla çıkmıyor dudaktan. Tabi bu arada dudağı da feci kurutuyor. Bunun yolu öncesinde dudağı sert ve hafif renkli bir balm ile nemlendirmek. Ben bunun için Larenim lip tinti seçtim. Bu şekilde uygulama dudak artık kurumuyor ve renk de değişmiyor. Ama kalıcılık azalıyor. Bu sefer bir şeyler yeyip içtiğinizde renk dalga dalga gidiyor dudağınızdan o nedenle dikkat edilmeli. 


Ama bu vampirella rengini her şeye rağmen sevdim mi evet çok sevdim. Hatta tuhaf bakışlara aldırmadan iş yerinde bile sürdüm. Diğer renklerine de buradan bakabilirsiniz.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş bayıldım ama kurutmasaymış daha güzel olurmuş fırçalı rujlarla pek aram yok benim paylaşım için teşekkürler. güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle benim bloğuma da beklerim :) Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler kurutma sorununa çare lip balm :-)) blogunu izliyorum canım ..

      Sil
  2. bu seriden Dare rengini çok merak ederek getirtmiştim MUA'dan..ancak benim zaten kuru olan dudaklarımı mahvetti :(. Ancak aynı durum LimeCrime'da da oluyor. Fiyat farkı ise neredeyse 6 katı. Bu durumda MUA'yı tabiiki tercih ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet lime crime'da aynı derecede kurutuyor aradaki farkı ödemeye değmez bence de..

      Sil
  3. Renk çok iddalı ve hoş görünüyor :) İyi günlerde kullanın.
    Benim çok yeni bir bloğum var. Destek olmak isterseniz beklerim :)
    http://visneliruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Pek süreceğim bir renk olmasa da ne kdar güzel olduğunu söylemeden geçemeyeceğim! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...