31 Mart 2015

Kendim Kendimle Mimi yapmışlar ..

Uzun zamandır mim yapmamıştım, seviyorum ama unutuyorum, üzerinden zaman geçince de artık anlamı olmuyor. O nedenle beni mimleyen ama yapamadığım bütün herkesten özür dilerim. Bu sefer de Hüzün Sarısı mimlemiş beni, zaten bu hafta içinde yaptım yaptım, sonra unuturum.
Hemen sorulara geçelim..

1-Bilgisayarın masa üstü görüntüsü ne?

Şu anda Teen Wolfe'un yakışıklı alfa kurdu Derek masa üstümü süslüyor. Zaman zaman beğendiğim aktörlerin değişik resimlerini de koyuyorum masa üstüme. Biraz teenage bir durum var yani bende :-))

2-Bir cafeye girdiğinde genelde ne siparişi verirsin?

Öncelikle su, sonra da kahve..



3-Google'da aradığın en son şey nedir?

Yazdığım bir blog yazısı ile ilgili bilgi aradım.

4-Mesajlaştığın veya konuştuğun son insan kim?

Çok sık mesajlaşan bir insan değilim, konuştuğum son kişi de iş yerinde arkadaşlarım..

5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?

Çok ayıp ama çok sık gidemiyorum artık. En son geçen sene Notre Dame de Paris müzikaline gitmiştim Zorlu PSM'de.



6-Sinemaya en son ne zaman gittin?

Geçtiğimiz Kurban Bayramında Antakya'da gitmiştim.

7-Hangi diziyi herkes izlemeli?

Herkesin zevki kendine, böyle bir öneride bulunamam ama Friends, How I Met Your Mother ve Big Bang Theory hem çok hoşça vakit geçirten, kahkahalara boğan hem de arkadaşlığın kıymetini işleyen diziler, seyredin derim.



8-En son ne tür bir müzik dinledin?

En son sabah IPod'umda sırayla Amy Winehouse, Eminem, Pussycat Dolls ve Bachata Heigtz çaldı.



9-Seni en çok ne çıldırtır?

Saymakla bitmeyecek bu, terbiyesiz, saygısız insanlar, ter kokanlar, ağzı kokanlar, toplu taşımada yayılıp oturan erkekler, ağzını yaya yaya konuşan kızlar, her şeyi tutturan çocuklar ve onlara ses çıkarmayan aileler, çok bilenler, ukalalar  daha sayamiycim fena oldum.

10-Ne zaman uyanırsın?

Hafta içi saat 06.45 de uyanmak zorundayım. Hafta sonu duruma göre değişiyor.

11-Internetteki ilk adın neydi?

Şu meşhur bir chat programı vardı ICQ diye, Jade di ilk nickim..



12-Favori emojin nedir?

Gözlerini kapatan maymun ve pis pis gülen surat..



13-Kedi mi köpek mi?



Kedi besliyorum ama köpek diyeceğim buna..

14-Kuzey mi güney mi?

Güney diyeceğim çünkü bizim güneyimiz deniz..

15-İstanbul ile ilgili en sevmediğin nedir?

Trafik diyebilirim, mesafelerin uzaklığı diyebilirim.

16-İstanbul'da en sevdiğin 3 semt?



Tabi ki yaşadığım Kadıköy, çünkü Kadıköy'lü olmak bir ayrıcalıktır. Okuduğum ve tuttuğum takımın semti Beşiktaş ve Beyoğlu.

17-Kafanda genel olarak ne olur?

Yapacağım şeyler, yazacağım yazılar, oğluma söyleyeceklerim olur genelde..

18-Komedi mi dram mı?

Ay hiç biri, aksiyon ve hatta biraz da doğaüstü katılmış hali.

19-Çay mı kahve mi?



Kesinlikle kahve..

20-Bu soruları cevaplamadan ne yapıyordun?

Maillerime bakıyordum.

21-Son olarak bir sırrını paylaş..

Paylaşırsam sır olmaktan çıkar..


Yapmak isteyen herkesi mimliyorum.
Sevgiler..



*Resimler Google'dan alıntıdır.



17 yorum:

  1. nice
    new post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/04/etibo-dw.html

    YanıtlaSil
  2. Antakya ortak özelliğimizmiş :)) Kahve ve Big Bang Theory'e sonuna kadar evet :) dur en iyisi ben de yapayım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün yap sende tabi çok zevkli :-))

      Sil
  3. Çok şeker bir yazıolmuş...Friends benim en sevdiğim dizi..kahve ve köpekte öyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @demettokgöz teşekkürler :-)) friensd'in tekrarlarını hala seyrediyorum ben.. sen de yap bence..

      Sil
  4. How I Met Your Mother ve Big Bang Theory - bingo!
    Çok eğlenceli bir yazı olmuş, ben de yapayım diye düşündüm hemen :)
    Sır söylememişsin ya, vayy dedim hatuna bak :)
    Çok öpüyorum seni, Ankara'ya bir daha yolun düşer umarım, ya da ben İstanbul'a geldiğimde mutlaka görüşelim, konuşacak ne çok ortak şey varmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benguk yap tabi çok zevkli bir mim hakikaten beğenmene çok sevindim.. İstanbul'a gelirsen de mutlaka haber ver görüşüp sohbet ederiz şahane olur :-)) sevgiler..

      Sil
  5. Zevkle okudum, eğlenceli mimleri seviyorum. Teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı teşekkürler bu seferki hakikaten çok eğlenceliydi sevgiler :-))

      Sil
  6. Çok güzel zevkle yazılmış bende zevkle okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan çok teşekkür ederim çok sevindim beğenmenize :-))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. @çatlakkafe teşekkürler :-))

      Sil
  8. Audrey merhaba... bu mim benden çıktı ama mim değildi... sonra internette yayıldı ve mim oldu... :) :) bazı sorular yok ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kafadergi merhaba soruları gerçekten beğendim ben de sonradan fark ettim 2 soru eksikmiş..

      Sil
  9. Mimi zevkle okudum :) Çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...