24 Nisan 2015

The Body Shop Wonderblur primer..

Makyaj bazlarını denemeyi seviyorum. Aslında bir fondötene veya BB kreme göre de daha çabuk bittikleri için merak ettiğim markaları da alabiliyorum bu seriden. Bu sefer de daha önce hiç aklıma gelmeyecek bir markanın, The Body Shop'u "wonderblur" yüz bazını aldım.
The body shop wonderblur
Bu ürünü burada bahsettiğim liptint ile birlikte 3 al 2 öde kampanyasından almıştım ve esas fiyatı şu anda aklımda kalmadı. Bu ürün TBS'in yeni serisi "drops of youth" 'a ait yani gençlik damlalarına ait. Seride bir uyku maskesi (ki çok olumsuz yorum alan bir ürün oldu) ve nemlendirici var sanırım. Ben maskenin sadece testerını kullandığım için bir şey diyemeyeceğim hakkında.

The body shop wonderblur

Ürün doğada kendini yenileme özelliği ile bilinen edelweiss çiçeğinin kök hücreleri ile zenginleştirilmiş ve 12 saat nemlendirme vaat ediyor. Ayrıca makyajdan önce pürüzsüz ve yumuşak bir cilt sağlıyor. Bir ürünün hele de makyaj bazının 12 saat boyunca nemlendirme vaat etmesi son derece gereksiz bence, zaten o işi yapan nemlendiricilerimiz var. Bu makyaj bazı gözenekleri tıkamadan, cilde yumuşaklık vermeli ve makyajın dayanıklılığını arttırmalı vaat olarak, bakalım bunu yapıyor mu?

The body shop wonderblur

Başlangıç olarak güzel, ciltte düzgün bir zemin oluşturuyor. Gözenekleri ortadan çok kaybetmiyor ama çok da belirginleştirmiyor. Ürün göz çevresinde kullanılabilir denildiği için, göz bazı olarak da kullandım. En önemli işlevi olan makyajın kalıcılığını sağlama vaadini yerine getiriyor mu? Maalesef hayır. Bir kaç gündür öğleden sonra gibi göz makyajımda silinmeler, toplanmalar ve kaybolmalar olmaya başladı. Önce suçu farlara attım ama sonra fark ettim ki bu bazı kullandığım zamanlarda oluyor bu bozulmalar. Sonra cilt makyajıma da dikkat etmeye başladım ve yine aynı sürede yüzümdeki hem de baya kalıcı fondötelerin silindiğini, allığın tamamen yok olduğunu gördüm.  Üstelik 1-2 seferle yetinmeyip, iyice emin olana kadar 10 gün kadar denedim ve her öğleden sonra makyaj tazelemem gerekti. Ayrıca ürünün yapısı da değişik geldi bana, neredeyse katı kıvamlı, tüpte parça parça çıkan bir yapıda. Sürmeden elimde biraz ısıtıp yaymak zorunda kalıyorum.

Maalesef bu ürün benim için bekleneni veremedi. Belki daha kuru bir ciltte başarılı olabilir, bilemiyorum. Kullandığım daha ucuz ve no name bazlardan daha iyi sonuçlar aldığımı da hatırladığım için ciddi ciddi üzüldüm. Şimdi bunu mecburen başka bir bazla beraber karıştırıp kullanacağım.
Sevgiler..

26 yorum:

  1. Ben öncelikle nasıl baz bitirdiğini merak ettim :) Her makyajda uyguluyorsun sanırım ben ayda yılda bir kullanınca bitmiyor :( Bu bazda da nemlendirme falan özelliği ekleyeceklerine bazın baz özelliklerini arttırsalar iyi olurmuş. Umarım başka bazlarla karıştırdığında daha iyi sonuçlar alırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda haha evet her makyajda kullanırım hemen hemen hem de bol kullanıyorum.. Evet Sevdacım daha iyi performans beklediğimden ben de çok şaşırdım, şimdi sephora bazla beraber kullanıyorum daha iyi oldu..

      Sil
  2. Çok yoğun görünüyor topaklanma o nedenle olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan evet olabilir yapı olarak baya yoğun çünkü..

      Sil
  3. paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Çok fazla makyaj yaptığım söylenemez ... Aldığım bazlarda yıllarca durur ve sonra atarım:) ama yazınızı keyifle okudum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yaseminaksoy çok sevindim beğenmenize ben ise çok sık baz bitiriyorum her gün kullandığım için

      Sil
  5. Ben magic blur nemlendirici kreminin testerlarını kullanmıştım, makyaj bazı gibi değişik bi yapısı vardı üstüne fondöten sürünce cildim daha az yağlanıyordu ve küçük gözenekleri gizliyordu. Denemediyseniz önerebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @süslüşirine hayır nemlendiriciyi denemedim bir gittiğimde tester isterim bakalım verirlerse tabi :))

      Sil
  6. Bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Ürün deneyiminiz için teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  8. objektif yorumlarını seviyorum canım:) benim cildim kuru belki bende farklı etkisi olur ama topaklanması güzel değilmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricitconus teşekkürler canım :-)) evet kuru ciltte daha iyi etki edecektir sanıyorum..

      Sil
  9. ben çok fazla makyaj yapmadığım için bu ürünüde bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sibelinmutfağı ben de çıktıkça araştırıp kaçırmamaya çalışıyorum yenileri :-))

      Sil
  10. Sephora bazı çok beğenmiştim denediklerim içinde. Ama onda da bolca silikon var. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet çok güzel bir bazdır ama maalesef var evet..

      Sil
  11. Paylaşım için çok teşekkürler.Özellikle maskeyi body shop lansmanını yaparken çok övmüştü demek bekleneni karşılamadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gamzeesraersöz etkinliğe katılmadım bilemiyorum tabi bu beni cildimdeki durumu daha başka bir ciltte bambaşka durabilir ..

      Sil
  12. Bu seri genel olarak olmamış demek ki, pek olumlu yorum okumadım :/ teşekkürler paylaştığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet ben de maske hakkında sadece 1 olumlu yorum gördüm bakarken.. :-((

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...