2 Mayıs 2015

Benefit gimme brow!! kaş jeli..

Benefit'in ürünlerini biraz gereksiz pahalı buluyorum, ancak böyle indirimdi, denemeydi falan olunca merak ettiğim şeyleri tek tek alıp deniyorum. Sephora Kadınlar Günü için %20 indirim kuponu yollayınca da Merak ettiğim Benefit gimme brow'u da hadi dedim alayım deneyeyim içimde kalmasın.
beefit gimme brow
Gimme brow minicik, miniminicik bir ürün, hemen biter hissine kapılıyorsunuz önce ama kullanmaya başlayınca öyle de çabucak bitmeyeceğini görüyorsunuz. 3 gr.'lık ürün sanırım 95 TL. falandı, işte indirimle ne kadar oluyor hesaplayın.

benefit gimme brow

Minicik de bir fırçası var, her türlü kaşa uygulama için ideal büyüklükte seçilmiş bence.  2 farklı rengi var, light ve medium, benim kaşlarım sarıya yakın olduğu için  açık olan light rengi aldım. Bu kaş maskarası ile kaşlarınızı ayrıca doldurmak gereği duymuyorsunuz çünkü içinde mikro fiber tüyler var. Bu tüyler kaşınızı dolduruyor, sabitliyor ve dolgun bir görüntü veriyor. Hafif de bir gül kokusu olan ürün gün boyu da dayanıyor. Suya dayanıklı ibaresi de kullanılmış ama yine de havuza falan girip riske atmak istemem.

Tek olumsuz yanı dediğim gibi çok az olan gramajı ve buna karşılık oldukça yüksek olan fiyatı, Ürünü sevmeme rağmen indirim bile olsa bir daha alacağımı sanmam. Bunun yerine Rimmel London kaş maskarası ve eğer gelirse Essence kaş maskarasına şans vereceğim.
Sevgiler..

22 yorum:

  1. paylaşım için teşekkürler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevimaskanası beğenmenize çok sevindim..:-))

      Sil
  2. bende koyu renkte olanini bitirdim ve güzel bir ürün ama fiyatina bakarak bende tekrar almadan kaciniyorum simdilik, benimki bes mi alti ay mi öyle birsey dayandi, ama normalde kullandigim mac omega kas farini dört bes sene kullanmistim ve sonuc bende ayni dogallikta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vivamakyaj evet daha ucuz bir alternatif bulursam onu kullanırım bende bundan sonra.. ben de flormarın kaş farını kullanıyorum ve asla bitmez o..:-))

      Sil
  3. Kullananlar için bilgilendirici güzel.paylaşım.

    YanıtlaSil
  4. Bilgilendirme için teşekkürler.. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nahidezerayak beğenmenize sevindim..:-))

      Sil
  5. Ben de hayatimda ilk defa kas jeli kullandim bi ay once biraz pahali gelmisti ogrenci oldugum iicin wet n wild in kas jelini kullaniyorum gercekten super😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dilekturan tabi daha uygun fiyatlı alternatifler var rimmel london'a da bakabilirsiniz kaş maskarası için..

      Sil
  6. Gerçekten çok az ürün var ve fiyatı yüksek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi fiyatı bu kadar olmasa devamlı alacağım bir ürün olurdu ama maalesef :-((

      Sil
  7. ben bu ürünü sadece fırçası yüzünden seviyorum. onun dışında kaşlarımı döküyor. çokk pahalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tavsiyesever aaa çok şaştım kaşlarını mı döktü bana olmadı öyle bir şey neyse ki umarım düzelmiştir kaşların..

      Sil
  8. kaş jelini ilk kez sende gördüm canım evet fiyatı yuksekmiş gercektende Benefit ürünleri çok pahalı ama çok kaliteliler ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricitconus kalite açısından da bazı ürünleri tartışılır :-)) yakında uygun fiyatlı 2 değişik kaş maskarası ile karşılaştırmasını yapacağım..

      Sil
  9. Güle güle kullan canım.Bu ürün benimde aklımda ama bir türlü deneme fırsatı bulamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin teşekkürler şekerim bir indirimde denk getirip al bence denemek istiyorsan tam para verme..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...