13 Kasım 2016

Günün Ojesi Zoya London..

Zoya ojeleri çok seviyorum. Harika ojeleri var, her markada bulunmayan çok değişik renkli ojeler ama ne yazık ki çok çok pahalı, o nedenle istediğim gibi alışveriş yapamadığım bir marka. Ama zamanında blog satışlarından falan bir kaç tane Zoya oje edinmişliğim vardır. Onlardan biri de Pixie Dust serisinden London isimli gri ve kumlu dokulu oje.
Zoya Oje 
Zoya'nın dokulu ojeler serisinde 11 renk var ve şu anda sitesinde indirimli (!) olarak 35 TL.'ye satılıyor. Yani ne kadar istesem de o 35 TL.'yi veremeyeceğim. Ben bunu sanırım 10-15 TL. gibi bir fiyata almıştım.
Zoya Oje 

Yapısı çok güzel, kumlu ojelerin benim en çok duyduğum sıkıntısı kalıp gibi soyularak kalkmasıdır. Benim başıma gelmedi ama gelenleri biliyorum. Bu oje ile öyle bir şey yaşama sıkıntısı zaten yok. Çabucak kuruyor ve ondan sonra da çıkartana kadar tırnağımda bozulmadan kalıyor. Ayrıca Zoya ojeler Big5Free içeriğiyle (formaldehit, formaldehit reçinesi, DBP, toluen, kamfor içermeyen) hamile ve emziren kadınların kullanımı için de uygun.
Zoya Oje 

Dokulu ojelerin kısa tırnaklara daha çok yakıştığını düşünüyorum ben o nedenle tırnaklarım uzadığında kullanmaktan kaçındığım ojeler.

Bu dokulu Pixie Dust serisinden ve diğer serilerde öyle renkler var ki insan hepsini almak istiyor ama ne yazık ki alamıyor. Siz ne düşünüyorsunuz Zoya ojeler ve fiyatları hakkında.?
Sevgiler..
   

45 yorum:

  1. Çok güzelmiş rengi.♥ Uygun fiyatlı markalarda öyle güzel ojeler var ki artık bir ojeye çok para vermek istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet haklısın bunu da indirimli olmasa almazdım zaten ...

      Sil
  2. Biraz pahalı ne yazık ki ):
    Ama rengine bayıldım sana da çok yakışmış (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @asimetrikblog biraz daha normal fiyatlı olsa alınacak o kadar hoş renkleri var ki teşekkürler canım :-))

      Sil
  3. bayıldım yahu! harika görünüyor gerçekten. tam benlik bir yılbaşı ojesi olabilir bu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrimsu evet kesinlikle öyle kırmızı ile birleşince de harika olur..

      Sil
  4. Simli bile olsa (ki ben simi sevmem) renk tonu çok hoşmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu aslıdan simli değil dokulu olduğu için kum gibi parlak görünüyor .-))

      Sil
  5. Ne zamandır blog yazılarızı okuyamadım, blogumla ilgili sorun olunca daha çok çalışmak zorunda kaldım. Ellerinize sağlık.Her zaman ki gibi ne güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef çok geçmiş olsun okudum o yazıyı :-(( teşekkür ederim..

      Sil
  6. rengine dokusuna bayıldım ama söylediğiniz gibi fiyatı biraz yüksek, size çok yakışmış, güzel günlerde kullanın İrem Hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım teşekkürler evet fiyatı çok yüksek ne yazık ki .-((

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog evet gri renk havaya çok uygun bu ara :))

      Sil
  8. Tırnaklarının boyuna, güzelliğine, ojenin şahaneliğine, tırnaklarına deli dehşet yakışmasına ne diceğimi bilemedim! :) ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikaşığı çok teşekkür ederim çok tatlısın :-))

      Sil
  9. Zoya'ya ben de bayılıyorum ama gerçekten benim için de çok pahalı... Bu Pixie Dust serisi de çok güzel; benim de daha nude renklerinde gözüm var :) Yalnız gri olan sana çok yakışmış, güle güle kullan canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik daha uygun bir fiyat olsaydı keşke almak istediğim o kadar çok renk var ki :-(( teşekkür ederim Başakcım :-))

      Sil
  10. Nefis bir renk. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  11. 35 TL bir oje için bana pahalı geliyor. İndirimde almak mantıklı. Ama ben bu ojenin rengine bayıldım. Hem de simli. Mutlulukla kullan İremcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın teşekkürler canım :-)) indirim şart bize...

      Sil
  12. @diana thank you :-)) you too ...

    YanıtlaSil
  13. Renk enfesss. Fakat o fiyata o ojeyi almam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burçakgülsüm normalde kesinlikle ben de almam tabi...

      Sil
  14. rengine bayıldımmm çok tatlı görünüyor ama ne yazıkki çok pahalııı:(

    YanıtlaSil
  15. Rengi mükemmel özellikle bahar aylarına yakışır bir ton <3 Fiyat olarak tuzluymuş ama içerik yönünden tercih edilebilir emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mary teşekkürler :-) evet aslında 1-2 ojem olsun o da sağlıklı olsun dersen gayet tercih edilir..

      Sil
  16. Oje çok güzelmiş ama gerçekten fiyatları çok yüksek. Yurtdışında da normalde tanesi 9-10$ ama bazen bir promosyon yapıyorlar. 15$'a 4 oje, 30$'a 8 oje falan alınabiliyor. Ben o zamanlarda depoluyorum işte :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lenmakyajblog dediğin şekilde indirimler süpermiş o zaman alınır kesinlikle :-)) teşekkür ederim..

      Sil
  17. Senin aldığın fiyata yakın bulursam hiç kaçırmam bende.Harika bir oje bu ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin en iyisi blog satışı takip etmek bazen çıkıyor böyle :-))

      Sil
  18. ilk kez gördüğüm bir renk ve dokuda size de her zamanki gibi çok yakışmış İrem Hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi çok teşekkürler .-))

      Sil
  19. Hiç kullanmadım, indirimde denk gelirsem kaparım bi tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır blog satışı takip etmek lazım kesinlikle :-))

      Sil
  20. Çok güzel bir renk gerçekten güzel günlerde kullanın <3

    YanıtlaSil
  21. Renk çok güzel gerçekten ve bu markayı seviyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet ben de çok seviyorum :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...