18 Ocak 2017

The Balm Meet Matte 6 Mini Likit Ruj..

Şimdi mat likit ruj aşkıma rağmen almamakta direndiğim, üstelik bir de çok sevdiğim bir markanın yani The Balm'ın mat likit rujlarından bahsedeceğim. Benim şansıma The Balm Meet Matte likit ruj serisinin mini boyunu yılbaşı için piyasaya sürdü ve Gratis'de bu setten bizi mahrum etmedi. Üstelik de indirimde 47-48 TL. gibi bir fiyata alınca bence mükemmel oldu.

The Balm mat likit ruj
Bu mat rujların bazı renkleri mesela committed mesela charming çok övüldü. Ben de her indirimde gidip gelip bakmakla birlikte gerçekten hiç elim gitmedi. Normalde hiç yapmam parama kıyamadım resmen. Ama böyle set olarak alınca da harika oldu, bir anda 6 rengini birden deneme imkanım oldu.

The Balm mat likit ruj

İtiraf ediyorum beklediğimden daha minikler, ilk gördüğümde çok şaşırdım hatta bu ne böyle diye ama hem isimleri hem de görünüşleri çok şeker ve küçük olmaları nedeni ile kesinlikle bitirebileceğim bunları yani en azından 2-3 rengini diye düşünüyorum.

The Balm mat likit ruj

0.04 ml.'lik boyutları ile ufacıklar ama  çantada hem de hepsini rahatça taşımaya imkan veriyor hem de dediğim gibi çabucak bitirebileceğim gibi geliyor bana. 


The Balm mat likit ruj

En sevdiğim rengin charming olduğunu söylersem sanırım herkesin beğenisini paylaşmış olurum. Üstten alta doğru charming, sincere ve committed var burada. Hepsini de sevdim. Pigmentasyonları çok iyi ve çok kalıcılar ayrıca dudağımı da çok kurutmadılar. Tatlı bir nane tadı ve kokusu rujlara eşlik ediyor. Bu nedenle alırken koklamanızı hatta denemenizi öneriyorum. Sincere ve Committed birbirine çok benzedikleri için bu sette aynı anda yer almaları biraz gereksiz olmuş diyebilirim. Ama her halde meet matte serisinin en favori renklerinden 2 tanesini eklemeden geçemedi The Balm.

The Balm mat likit ruj

En üstteki renk doting hariç diğer 5 renk bence çok güzel,gayet pigmentli, kurutmuyor ama doting farklı. Dudağımda parça parça duruyor, pigmenti çok yüksek değil ve kalıcılığı daha az. Tuhaf bir şekilde aslında rengi çok güzel bence. Sırasıyla doting, dedicated ve loyal görülüyor. Burada favorim tabi ki loyal diyeceğim.

Küçük boylar bittikten sonra tam boyunu alır mısın ya da hangi rengin tam boyunu alırsın derseniz cevabım hiç birisinin almam olacaktır. Hem hevesimi aldım, kullandım, yorumladım hem de benim için her markada bulunabilen hatta elimde bir çok benzeri olan renkler hepsi. Evet güzeller ama tek başlarına almama yetecek kadar değil bence. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sevgiler..

43 yorum:

  1. Sincere kullanıyorum İrem'cim, sevdim ben. Naneli oluşu da hoşuma gitti. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır teşekkürler canım naneli oluşu benim de hoşuma gitti :-))

      Sil
    2. Merhaba hangisi guzel renk?

      Sil
    3. @unknown hangisi size uyarsa o güzel :-))

      Sil
  2. elimde committed rengi var ve çok seviyorum, charming favorim ama bir türlü almak nasip olmadı. Bu şirincikleri de almayı çok istemiştim ama ne yazık ki tükenmişti :) güle güle kullan İremcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi :-))) teşekkürler ben de baya bir aradıktan sonra buldum 3. ya da 4. Gratis olabilir baktığım...

      Sil
  3. Bir iki kere elime aldım ,bıraktım ama bende alacağım sanırım bu seti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme Yasemincim keşke gördüğünde alsaydın çok tan bitmiştir.. :-(( yok sattılar resmen..

      Sil
  4. Bence çok çok iyi bir set olmuş! Ama elimde kullanacağım tek renk olan Committed zaten olduğundan ben almadım seti. Committed olmasaydı kesin alırdım ama :) Güle güle kullan İrem'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler canım -)) evet ne zaman baksam o committed'i hiç bulamadım bu seti de görür görmez almayı kafama koymuştum çok iyi oldu, bu arada committed hakikaten güzel renkmiş sevgiler canım :-))

      Sil
  5. bende doting ve loyal var ama ikisi de benim kullanacağım tonda değiller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygununblogu doting çok ilginç bir renk parça parça durmasa çok severek kullanabilirdim kendisini...

      Sil
  6. Setin içinde 2 si olduğu için almaya gerek duymadım ama yinede bitirme olayını düşünürsek belki diyorum alabilirim. Sincere aynı dursa da çok daha hoş duran bir renk dudakta. Güzel günlerde kullan dilerim,bitince haber et olurmu, çabukmu biterler acaba merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum evet bence de ayrı ayrı tonlar ve ikisini de rahatlıkla kullanıyorum. bakalım bir tanesi ne kadar sürede bitecek yazarım tabi teşekkürler :-))

      Sil
  7. Bende de sincere var.. severek kullanıyorum. Bu arada sizi dr benim bloga beklerim..:)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü teşekkür ederim :-))

      Sil
  9. Faarklı renkleri kullanmayı sevenler için hoş bir setmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet hepsi bir arada çok iyi :-))

      Sil
  10. Bunları ben de çok sevmiştim ama dayandım almadım :) Comitted`ı çok beğenerek almıştım 1-2 kere sürdüm sadece :/ ama güzeller, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @modamasalları elinde varsa bence gereği yok zaten çok klasik renkler her markada var.. teşekkür ederim :-)))

      Sil
  11. Aslında çok güzel bir set tek sefer de al kurtul :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @semagökçe evet hele de elinde hiç balm likit ruj yoksa..:-))

      Sil
  12. Çok şirin.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog çok teşekkür ederim..

      Sil
  13. Çok güzeller bunlar. Ben de edinmeliyim hemen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın hem de çok kullanışlılar bulursan mutlaka al canım :-))

      Sil
  14. Bende de commited var, rengi şahane ama galiba naneye alerjim var İrem :( Ne zaman naneli bir şey sürsem, dudaklarım perişan oluyor. Bu mimmoklar özellikle bizler için çok iyi olmuşlar, hem hevesimizi alırız hem çabuk biter dediğin gibi. Güle güle kullan, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet canım söylemtin bende etkisi o kadar ağır olmadı hatta çoğu zaman hissetmiyorum bile diyebilirim.. öte yandan renkler hakikaten şahane bu minikler de çabucak bitecekler bence :-)) çok teşekkürler canım sevgiler..

      Sil
  15. Bu kalmamışti ben bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evintekkızımona evet oldukça çabuk bitti çok talep oldu herhalde..

      Sil
  16. Charming ve loyal i begendim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet benim de favorim charming .-))

      Sil
  17. charming benim de en beğendiğim renk oldu.. Sanırım tek başına büyük boy düşünülürse bir tek o kazanır.. Diğer renkleri pek ilgi çekici bulmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet ben de alsam onu alacaktım da gerek kalmadı :-))

      Sil
  18. Likit rujları bir sevemedim gitti ondan almıyorum alınca kalıyor kullanamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi benim de son zamanlarda sadece onlara gidiyor elim o kadar alıştım ki normal ruj tuhaf geliyor sanki :-))

      Sil
  19. Rujlarin mini setlerine bayiliyorum! Hem farki secenekleri olmus oluyor hem de renkten bikmadan ruju bitirebilecek miktarda oluyorlar. Gule gule kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @stardustinmatte evet bu fikir bence de çok iyi şahsen hiç bir zaman ruj bitiremeyeceğim için rahat rahat yeter bana bunlar hevesimi almam için :-)) teşekkürler..

      Sil
  20. Gidip gördüm hatta şaşırdım hala kalmış diye ama almıycam para harcamıycam dedim, pamuk alıp çıkacaktım.
    Bunu iki katı ödeme yaptım kasaya. Pamuk, aseton, oje, değişik maskeler duş jeli derken sözde para harcamadım.
    Duş jeli ve pamuk harici hepsi gereksizdi ama ben gereksiz işler müdürü olarak işimin hakkını verdim :D
    Keyifle kullan. Minik olmaları ruj bitirme keyfini yaşatır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı tabi canım o ihtiyaç bu merak derken bir bakmışız cüzdan kasada kalmış hepimizin ortak özelliği bu ne yapsak da vazgeçemiyoruz.. teşekkür ederim...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...