30 Mart 2017

Maxi Lash Kirpik Güçlendirici Serum..

Kaş ve kirpiklerimizin güzel görünmesi, özellikle kirpiklerimizin yelpaze gibi olması hepimizin arzusu değil mi? O nedenle çeşitli ürünler ve doğal yağlarla bakım yapmaya ve kirpiklerimizi uzatıp gürleştirmeye çalışıyoruz. Bu amaçla ben de başta hint yağı ve badem yağı olmak üzere çeşitli besleyici yağlar ve pek çok firmanın kaş ve kirpik ürününü kullandım. Geçtiğimiz 2 aydan beri de instagramda @maxilashserum hesabından kirpikleri uzatmayı, güçlendirmeyi ve hacim kazandırmayı vaat eden maxilash serumu aldım.

Kirpik Güçlendirici Serum


Serum var olan kirpiklerinizi güçlendirmeyi ve beslemeyi hedeflerken, aynı zamanda özellikle göz kenarlarındaki ince kirpikleri de besleyip daha da uzatmayı vaat ediyor. Serum öncelikle Macaristan'da üretilmeye başlamış ve bugün Avrupa Birliği Ülkeleri ve Amerika'da söz konusu ülkelerin sağlık ve kozmetik standart ve kurallarına göre üretilip, yine o ülkelerin testlerinden geçiyor. Bütün dünyaya kargo ücretsiz olarak gönderim yapıyorlar.
Kirpik Güçlendirici Serum
İçeriğinde çeşitli yağlar, özellikle cilt güzelliğine büyük katkısı olduğu bilinen at kestanesi yağı bulunuyor. Serum paraben içermiyor ve kontak lens kullananlar için de güvenli olduğu belirtilmiş.
Kirpik Güçlendirici Serum

Ben serumu yaklaşık 2 aydır uyguluyorum. Önce pek bir fark görmedim. Zaten serumun maksimum etki için en az 6 hafta her gece kullanılması, daha sonra ise etkinin korunması için haftada 2-3 defa kullanmaya devam edilmesi önerilmiş. 

Kirpik Güçlendirici Serum

Serumu eyeliner sürer gibi üst kirpik dibine uyguluyorsunuz. Alt kirpik dibine ve iç kısımlara kesinlikle uygulanmıyor. Serum açıkçası kirpiklerimi uzatmaktan çok çoğalttı. Uçlarda yer alan çok açık renkli bir kaç kirpik ise koyulaşarak daha belirgin hale geldi. Eskiden göz makyajımı temizlerken haftada 2-3 kirpik kaybederdim, şimdi neredeyse hiç kirpiğim dökülmüyor ki bu benim için oldukça önemli bir etki.

Serum hakkındaki yorumlar da oldukça iyi, daha fazlası için buraya bakabilirsiniz. Ürün oldukça bereketli olduğu için ben hala kullanmaya devam ediyorum. Ama kullanmayı bırakınca kirpiklerimin eski haline dönmemesi için yine doğal yağlardan yardım almayı da düşünüyorum.
Sevgiler..

41 yorum:

  1. Ben Eeose kullanmıştım hiç memnun kalmamıştım. Umarım bu iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burçakgülsüm kullandığım sürece o da uzattı ama sonra normale dönmüştü kirpiklerim..

      Sil
  2. Süpermiş ben de aynı serumu kullanıyorum ve dediğin gibi görünmeyen minik kirpiklerimi daha da belirginleştirdi bu güzel bişey sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer valla en sevdiğim kısmı da o oldu Ümrancım .-)) öperim..

      Sil
  3. Ooooo ilk fırsatta bunu denemeliyim o zaman.....

    YanıtlaSil
  4. bende cok ıstıyorum bu tarz urunler fakat guvenemıyorum. dokulme yapar mı dıye. fiyatı ne kadar acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bolkahveli dökülme derken kirpik dökülmesi mi hayır hiç yapmadı.. fiyatını verdiğim linkten kontrol edebilirsiniz..

      Sil
  5. gerçekten çok güzel yazı olmuş emeğinize sağlık banada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendinigeliştir teşekkürler ben sizi takip ediyorum zaten..

      Sil
  6. Güzel bir ürünmüş, benim kirpiklerimde sorun yok ama olanlar için çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu ah ne kadar şanslısın .-))

      Sil
  7. Ya baya iyiymiş, ben de bakayım instagram'dan bir :) Özellikle de rimel fırçası gibi değil de, eyeliner fırçası gibi olmasını sevdim diyeyim. Diğeri kirpiklerde çok ağırlık yapıyor. Güle güle kullan İrem'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet rimel fırçası gibi olanları kirpik diplerine uygulayamadığım için fayda görmüyormuşum gibi geliyor bana da bu tarz daha iyi bence de :-)) teşekkürler sevgiler canım...

      Sil
  8. Güzelmiş ürün. Daha önce denk gelmemiştim. Aklımda olsun benimde. Makyaj temizlerken ped üzerinde kalan kirpiklerim canımı sıkmıyor değil.
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico evet beni de çok üzüyor kirpik dökülmesi zaten 2 tel kirpiğim var en azından şimdi o olmuyor çok mutluyum :-))

      Sil
  9. Bunu arastirayim. Kirpiklerim çok ince.

    YanıtlaSil
  10. Kirpiklerini arttırması ve güçlendirmesi harikaymış İrem'cim, içeriği de iyi :) Ben de bakayım buna instagramdan :) Güle güle kullan canımcım, öpüyorum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler canım sevgiler :-))

      Sil
  11. piki piki dizi oyuncularına sölemeliiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone hahaha onlar yelpaze gibi takma kirpik takıyorlar ki zaten ....

      Sil
  12. Tatlı badem ve hint yağı favorim çabuk etkisini görüyorum. Bu üründe özellikle o dıştaki cılız kirpikleri güçlendirmek için düşünülebilir.Güle güle kullan dilerim🙂🙋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum evet ben de hint ve badem yağlarından baya bir fayda görüyorum yine kullanmak lazım...teşekkürler..

      Sil
  13. @Nastya Thank you for the follow and I followed you back.. love xoxo..

    YanıtlaSil
  14. eeose bende pek işe yaramamıştı farmasinin ki güzel ve bir de luis bien ama bunu da aşırı merak ettim denemek istiyorum. alt kirpiklerimde azalma mevcut :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet farmasi de fena değil luis bien denemedim ..

      Sil
  15. Denemek lazım, benim de böyle bir ürün arayışım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda incele canım bunu da hoşuna gidebilir..

      Sil
  16. Kirpik serumlarının başarılı olanına şimdiye kadar hiç denk gelmedim. Çoğu kullanım süresince işe yarıyor sonrasında kirpikler eski haline dönüyor. Bu serumun etkisi birazcık da olsa kalıcıysa eğer kaçırılmaması gereken bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan bir süre sonra hiç bir şey kullanılmazsa mutlaka gidecektir etkisi diye düşünüyorum bakalım göreceğiz..

      Sil
  17. Harika bir etkisi varmış, umarım bırakınca yine etkisi devam eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun ay umarım devam eder bir süre de olsa Senacım:-))

      Sil
  18. Kirpikler konusunda epeyce dertli biri olarak aklımda olsun benimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin şöyle yelpaze gibi kirpiklerimiz olsa ne iyi olurdu değil mi :-))

      Sil
  19. Güçlendirmesi ve çoğaltması güzelmiş, henüz bu tarz bir ürün kullanmadım. Aklımda olsun. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır teşekkür ederim canım:-))

      Sil
  20. Benimde kaş kirpik kalmadı aslında denemek gerekiyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet ihmal etmemek lazım bir bakım yağı sürmeyi..

      Sil
  21. Ben çok arzuluyorum öyle kirpikleri. Bir ara badem yağı sürmüşlugum vardı. Bu ürünü de ınceliycem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın senin kirpikler şahane zaten ama :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...