10 Mayıs 2017

Sprey Güneş Koruyucuları Yakından Tanıyalım, İşe Yarıyor mu Yaramıyor mu???

Bir süredir çeşitli markalar sayesinde sprey güneş koruyucular ile tanıştık. Bunların vücut için olanları uzun bir süredir kullanıyorum ben zaten. Uygulama yapmak gayet kolayken çok bereketli değiller, tek sıkıntı bu çünkü rüzgarda sprey ürünün bir kısmı uçup gidiyor. Bugün de bu sprey  güneş koruyucuların özellikle yüz için olanları ile tanışacağız ve bakalım işe yarıyorlar mı onu göreceğiz.

Güneş koruyucu 

İnceleyeceğimiz 3 marka var; Bioderma, La Roche Posay ve Garnier. Bu üç markadan aslında hepsinin yazısı blogda tek tek var. Ama bu gün de karşılaştırmalı olarak yazmak istiyorum.

Güneş koruyucu 

Bioderma evet içlerinde en pahalı olan bu, 50 ml. ürün 55-59 TL. arasında, ayrıca geçen sefer kullandığımda pompası da bozulmuştu ama sonradan o pompa kısmı düzeltildi sanırım. İkinci defa bu problemi yaşamadım. İyi yanları gün içerisinde yüze tekrar uygulama yapılabiliyor. Makyajı bozmuyor aksine içindeki gliserin ile sabitliyor.  Cilde nem verdiği de belirtilmiş ama bence ekstra bir nemlendirme vermiyor. Bioderma sprey güneş koruyucu SPF 30 içeriyor ama tek başına yani sadece bunu uygulayarak bütün bir yaz gününü dışarıda geçirmek imkansız bence. Sabah sürülen bir krem koruyucunun üzerinde harika bir takviye görevi görüyor. Eksi tarafı tabi ki fiyatı.

Güneş koruyucu 

La roce Posay Anti-helios invisible face mist, bu da sprey şeklinde ancak spreyin niteliği diyeyim Bioderma'dan farklı daha yoğun daha güneş kremi gibi ve bence en iyi koruyan da bu. Hem UVA hem de UVB filtreleri ayrıca 50 SPF koruma faktörü var. 75 ml. 39 TL. civarında satılıyor. Ancak içlerinde en bereketsiz olan da bu sprey. Püskürttüğü ürün diyeyim artık çok çok ince yapıda, bütün yüzüm kaplandı mı aman diyene kadar epey bir sıkmış olmuyorum. Zaten yarısı da havaya gidiyor. 

Güneş koruyucu 

Garnier ise nem bombası serisi ile bu sprey koruyucular kervanına yeni katıldı. Fiyatı diğerlerine göre daha uygun, ben Gratis'den 23 TL.'ye aldım ama eminim indirimde bunun yarısına bile almak mümkün olacaktır. SPF 30 içeriyor ve makyaj üzerine de uygulanabiliyor. Spreylerden en deodorant tarzlı olan da bu. Spreyi ve içinden çıkan ürün diğerlerinden kuvvetli, nemlendirici özelliği de var deniyor. Ancak bence böyle bir his vermiyor. Yapısı aynı bir deodorant gibi, uzaktan sıkılmazsa ciltte toplanarak beyaz iz bırakıyor. Uzaktan sıkıldığı zaman da yeterince nüfuz etmiyormuş gibi geliyor. Ama bir kaç defa makyajımı da bozduğu için bir daha makyaj üzerine uygulamaya cesaret edemiyorum. Ama makyaj yapmıyorsanız ya da tatilde falan hem serinlemek hem de ekstra  korunmak istiyorsanız rahatça kullanabilirsiniz.

Güneş koruyucu 

Üçünü kıyaslayacak olursam ilk tercihim hem makyajı bozmayan, hem sabitleyen hem de koruyan Bioderma olur.  Gün içinde ise en iyi koruma sağlayacak olan La Roche Posay olacaktır. Garnier'i ise ancak tatile giderken alabilirim sanıyorum. Sizin denedikleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum.,
Sevgiler..

42 yorum:

  1. Sprey güneş koruyucuları çok bereketsiz oluyor. Bizde çocuklar var malum denize de bol gidiliyor. Bir yıl almıştım nasıl bitti anlamadım bile. Genelde pompalı olanları alıyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet pompa kısımlar deodorant gibi çalışanların yarısı havaya gidiyor zaten.. ama oldukça da pratikler tabi hoşuma gidiyor o kısmı..

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş. Yaza doğru gerçekten ihtiyaç duyuyor insan. Bioderma benim de ilk tercihim olurdu sanırım. Ama la roche de iyimiş. Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico şehir içinde bioderma tatilde garnier tercih edeceğim bu sene ben..

      Sil
  3. Sprey şeklinde olan yüz kremini deneyim . Vücut için olanları sevmiyorum ama ,ürünün yarışı ziyan oluyor ve ıslak ellerle sıkmak zor oluyor . Anlattiklarin arasında yine en iyisi Bioderma gibi geldi . Sonuçta ilk tercih o olur .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet Yasemincim şehir içinde makyaj üzeri için en iyisi bence de Bioderma :-))

      Sil
  4. Yuzune sıktıgında seffaf mi? Beyaz diil sanirim diil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balgözlükız hayır aslında beyaz kalmıyor ama garnieri çok yakından ve çok fazla sıkınca beyaz beyaz iz yaptı..

      Sil
  5. BU ürünleri kullanmak henüz bana nasip olmadı ama içlerinde en çok LA ROCHE ilgimi çekti. Garnier'ın da benzer ürününün olması sevindirici sanki :) güle güle kullanın güzel bir karşılaştırma olmuş bence ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi günlük olarak çok ya da hiç makyaj yapmayanlara garnier çok iyi ve ucuz bir alternatif olmuş ..

      Sil
  6. Harika bir yazı olmuş ablacım. Koşularda makyaj yaptıktan sonra bunları sıkabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegülünmakyajdeneyimleri koşu esnasında kesinlikle bioderma o zaman canım hem makyajını da sabitler..

      Sil
  7. Bende Bioderma var ama çok kullanamadım yüzüm yapış yapış oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet gliserinden dolayı makyajı da o sayede sabitliyor...

      Sil
  8. Sprey koruyucular pek benlik değil gibi krem koruyuculara devam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe tam ve kesin koruma için krem koruyucuyu da ihmal etmemek lazım..

      Sil
  9. İrem'cim hiçbirini denemedim ama Bioderma'yı not alıyorum pahalı olsada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin makyaj sabitleme performansı açısından sevebilirsin canım Bioderma'yı :-))

      Sil
  10. Garnier' ı anneler günü indirimi ile 14 TL gibi bir fiyata aldım Gratis'ten. Daha performansını gözlemlemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet yarı fiyatına düşmüş neredeyse tabi.. makyaj üzerine tavsiye etmiyorum..

      Sil
  11. Faydalı bir paylaşım olmuş teşekkürler La Roche posay güneş koruyucu kremi günlük kullanıyorum ama tazelemek. Adına Bioderma spreye bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaüzmez evet kremle tazeleme yapamadığım için sprey ürünlere döndüm ben de..

      Sil
  12. Bu yazını bekliyordum işte, hem bioderma hem la roche posay da gözüm var. Yine de spreyi rahat kullanabilir miyim diye tedirginim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır bioderma ve LrP'nin eczanelerde testerları var ama garnier'i denemeden aldım.. eczanede ikisini deneyebilirsin en azından görmek için..

      Sil
  13. Denemedim ama ben genelde cildime bir sey sürmedigim icin makyaj bozma derdim yok hepsi uygun olurdu 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet bu durumda garnier daha iyi olur hatta :-))

      Sil
  14. Güneş spreyi hiç kullanmadım . La Roche Güneş Koruyucu kullanıyorum oldukça bereketli ve gayet güzel koruyor . Bioderma da aklımda olsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @neşelisüsevim evet LrP antihelios güneş kremi çok iyidir biliyorum..

      Sil
  15. çok güzel olmuş kıyaslama^^
    Ben Bioderma'yı hiç sevmedim:( cildimle hiç iyi anlaşamadı. sprey kısmını da naptıysak düzeltemedik eşimle ve çöpe gitti yarısından çoğu dolu halde:( la roche u da epey merak ediyordum ama çoğu havaya gidiyorsa o da mantıklı değil gibi:/ ben bodos güneş kremleriyle devam edeyim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikaşığı aslında atmayıp tatilde serinlemek için falan kullanabilirdin ben öyle yapacağım şimdi...

      Sil
  16. Sprey formda Biodermayı kullanmıştım bir tek. Ama yine de yağ ve sütleri tercih ederim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet deniz kenarında en iyisi öyle...

      Sil
  17. Ben Bioderma`yı geçen yaz aldım, bitmedi ve bu günlerde kullanmaya devam ettim birkaç sefer daha. Fakat bozuldumu geçen yıl damı öyleydi emin olmadım; böyle hafiften kaplama gibi sevimsiz bir hissiyat bırakıyor, hatta dayanamayıp elimi yüzüme atarsam soyuluyor falan. Tekrar alıp almamak konusunda kararsız kaldım açıkçası. Shiseido`nun böyle bir spreyi var aklımda ama o da maşallah 180tl`ydi galiba ?!?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @modamasalları evet bozulmuş olabilir ben çok çabuk kullanıp bitirdim de öyle bir şey olmadı tabi.. shiseido'yu hiç görmemişim ama zaten o fiyatla görmezden gelirdim :-)))

      Sil
  18. çok güzel bir karşılaştırma olmuş :)

    YanıtlaSil
  19. Bioderma'nın güneş kremini kullanıyorum henüz sprey koruyucu kullanmadım ama kullanırsam büyük ihtimalle Bioderma seçerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülözdemir evet normal güneş kremi de güzeldir biodermanın.. ama krem olarak ben LrP'y, daha başarılı buluyorum..

      Sil
  20. Ben biodermadan çok memnunum, makyaj üzerine sıkmak için çok seviyorum. LRP de aklım vardı ama şu an kararsız kaldım İrem'ciğim. Sanırım Garnier'i ancak tatildefalan alırım ben de😊 Çok güzel olmuş bu yazı, bayaca fikir veriyor. Ellerine sağlık, çok öptüm❤️💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog canım çok teşekkür ederim. haklısın şehir içinde en iyisi bioderma garnieri ben tatile saklıyorum artık :-)) sevgiler...

      Sil
  21. Vichy ve anev makyaj uzeri transparent varmis sadece makyaj uzerine uygulanabilen markalarin kiyaslamali video rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @unknown elimde olanlarla arada instagramda çekip storye koyuyorum. bunlar şu anda yok bitti ve yeniden almadım..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...