13 Kasım 2017

Physcians Formula Muru Muru Allık..

Physicians Formula ürünlerini sevdiğimi biliyorsunuz, bu muru muru allık da uzun bir süredir bronzerı ile beraber deneme listemdeydi. Bronzerın rengi bana çok açık ve biraz da soluk geldiği için almaktan vazgeçmiştim. Ama #ebruvefusunilekisamerhaba etkinliği için PF tarafından gönderilen paletten bu güzel allık da çıkınca tabi ki hemen denemeye aldım kendisini. 
Physcians Formula Muru Muru Allık


Ürünün deseni aynı bronzer gibi dalga dalga ve yine aynı bronzer gibi buram buram hindistan cevizi kokuyor. Yine baktığım çeşitli online dermokozmetik satış sitelerinde fiyatı 40-55 TL. arası değişiyor. O nedenle almadan iyice inceleyip fiyat karşılaştırması yapmanızda fayda var. 

Physcians Formula Muru Muru Allık

Ürünün ambalaj renkleri de çok şeker, çok canlı. Her PF ürünündeki gibi altından bir uygulama süngeri gibi bir şey çıktı ama bunu kullanmak biraz zor göründü gözüme. Zaten evde gerek yok da şimdi yazıyı yazarken baktım da  iş yerinde  eh kenarı ile alıp uygulama yapılabiliyor zorunlu hallerde.


Physcians Formula Muru Muru Allık

Bendeki renk nude silk, bundan başka iki renk daha var. Onlar da çok güzel ama sanırım zaten bana en uygun renk de buymuş içlerinde. 


Physcians Formula Muru Muru Allık

Çok doğal, çok tatlı bir renk. Pigmenti orta derecede ve adı gibi yumuşacık, ipeksi bir dokusu var. Kalıcılığını da beğendim. 

Ciltte doğal duran hafif bir allık istiyorsanız Physcians Formula muru muru butter blush'a bir şans verebilirsiniz bence.
Sevgiler..


32 yorum:

  1. Hiç kullanmadığım bir marka ama ambalajları çok tatlı ismi de çok hoşmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet markanın bütün ambalajları öyle çok tatlılar .-))

      Sil
  2. Ambalajı çok içimi açıyor bu allıkla bronzerın :) Rengi de çok güzelmiş, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet ya rengarenkler çok tatlı bence de :-))

      Sil
  3. bende doğal duruşlu allıkları seviyorum aklımızda bulunsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaüzmez evet çok hoş duruyor bence :-))

      Sil
  4. Ben yazın Plum Rose rengini almıştım, daha soğuk tonlu, nötr bir renk ve yapısına bayılıyorum!!! Güle güle kullan İrem'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet yapıları harika hakikaten teşekkürler canım sen de öyle :-))

      Sil
  5. Muru muru mu? İLk kez duyuyorum:))Rengi çok tatlı, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ücürükveben evet argan gibi bir yağ o da allığın yapısını yumuşacık yapıyor .. teşekkürler :-))

      Sil
  6. Bu markaya hiç bir yerde denk gelmiyorum. Eczanelerde satılan bir ürün olduğunu biliyorum. Daha önce kullanmadığım için ,ilk önce yakından incelemek istiyorum. Bu yüzden internet alışverişi de yapamıyorum. Renk güzel benimde sevdiğim tonlar ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme bir ara watsons'da vardı galiba kalkmış ben orada inceleyip indirimde alışveriş yapmıştım ama eczanelerde inceleyip online kampanyalardan da alabilirsin Yasemincim :-))

      Sil
  7. bu allığı çok merak ediyorum cidden ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer yapısı yumuşacık Ümrancım mutlaka dene :-))

      Sil
  8. Kokusu , dokusu harika allıklardan kesinlikle! :) Muru Muru bana çok pembe kalırmış, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisanuristanbullu evet özellikle de kokusu harika..:-))

      Sil
  9. Hiç duymadım markayı ama görüntüsü çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. muru muru ne kiiii yaaa çok komik isim meyve mi acebağ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone :-))) aslında tam olarak bildin bak .. bir ağaç ve ağacın meyveleri de aynı isimde..

      Sil
  11. Bu allıklarda fena halde aklım var ama hangi rengini alsam bilmiyorum.
    PF ürünlerinin testerını bulmak baya zor belki plum Rose alırım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe ah işte watsons'da vardı bazı mağazalarda ama kalkmış sanırım nedense...

      Sil
  12. İnternetten bu rengin swatchlarına baktığımda çok belli belirsiz görünmüşlerdi ama baya belirginmiş. Ben bronzerını da bayaca sevdim. Güle güle kullan İrem’cim😊 Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet oldukça da pigmentli bir renk sana koyu bile kaçabilir hatta o kadar yani :-)) bronzer ise sana çok uygun bence bana biraz soluk kaldı teşekkürler :-))

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. @biricitconus evet sana da yakışır bu renk bence :-))

      Sil
  14. Bende bu allığı kullandım ve aynen senin gibi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegülünmakyajdeneyimleri :-)))güle güle kullan canım sen de...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...